

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Salon Anex Tour pod koniec roku zadebiutuje w Gemini Park Tychy. Natomiast w Gemini Park Bielsko-Biała lokal pod szyldem Anex Tour działa już od 10 października.
Odpowiadając na potrzeby klientów Komputronik wprowadza aplikację zakupową. Ma ona zapewnić użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz dostęp do atrakcyjnych ofert.
6 na 10 naszych rodaków regularnie korzysta z promocji podczas Black Week, a dodatkowe 12% planuje zrobić to w tym roku. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research dla MediaMarkt.
15 listopada w Galerii Pomorskiej otwarto dla klientów zmodernizowany, powiększony do 350 mkw. lokal sportowej marki 4F. Został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem sieci, pod hasłem BLACK.
Drożyzna w sklepach konsekwentnie idzie w górę. Według analizy ponad 86 tys. cen detalicznych, w październiku br. zakupy zdrożały średnio o 5,4% rdr.
W III kw. br. przychody Benefit Systems wyniosły 835,9 mln zł, a zysk operacyjny 199,0 mln zł. Zyski odzwierciedlają bardzo dobrą sytuację w obszarze kart sportowych i klubów fitness.
Najemcy Wrocław Fashion Outlet pozytywnie odpowiedzieli na wyzwanie redukcji zużycia energii na wynajmowanych powierzchniach w ramach konkursu organizowanego przez centrum. Obniżono zużycie o-1,86%.
Od 21 listopada w Aura Park w Garwolinie klienci mogą robić zakupy w sklepie sieci SMYK. Czeka na nich szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek i wielu innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat.
4 złote, 9 srebrnych i jedna specjalna to nagrody, które Apsys Polska zdobył w tym roku podczas jubileuszowej XV edycji konkursu organizowanego przez PRCH.
W listopadzie Ochnik otworzył kolejne salony. Ponownie został otwarty lokal się w Złotych Tarasach w Warszawie. Znacznie większą niż dotychczas powierzchnię zyskał też salon w Galerii Wisła w Płocku.
Odmłodzona strefa gastro w CH Targówek przyciąga klientów. Targ Smaku, inspirowany motywami marokańskiego targu przenosi odwiedzających w orientalną podróż i tworzy miejsce spotkań i relaksu.
20 listopada swoje progi dla klientów otworzył nowy sklep ALDI w Sokołowie Podlaskim. Nowa placówka będzie już 340 sklepem tej sieci. Łączna powierzchnia najnowszego ALDI wynosi ok. 1000 mkw.