komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Komputronik zmienia lokalizację salonu w Częstochowie
Komputronik ma ponad 150 salonów lub sklepów partnerskich w całej Polsce. Jednym z nich jest ten w Częstochowie, który przenosi właśnie swoją lokalizację.
BLIK na fali wzrostu – od początku roku ponad 1,7 mld transakcji
Od lipca do września użytkownicy BLIKA zrealizowali 625,5 mln transakcji o wartości 89,4 mld zł. Na koniec III kw. br. z rozwiązania aktywnie korzystało już 17,4 mln osób.
Sports Direct i Calzedonia z nowymi konceptami w Avenida Poznań
W centrum handlowym Avenida Poznań na miłośników wszelkiej aktywności czeka sklep Sports Direct w nowej odsłonie. Najnowszy concept w Polsce klienci znajdą na poziomie +2 obok Media Markt.
Popolo Pizza & Pasta ma już dziewięć restauracji
Popolo Pizza & Pasta uruchomiła nową restaurację w Opolu. Lokal działa w parku handlowym Ozimska i jest dziewiątym lokalem tej sieci. W nowej lokalizacji przygotowano miejsca dla 50 gości.
TOUS wybiera Galerię Krakowską na trzecią lokalizację innowacyjnego salonu marki
Marka TOUS wybrała Polskę na lokalizację trzeciego na świecie salonu marki zaprojektowanego w koncepcie EVOLUTION. Salon o powierzchni ponad 90 mkw. zostanie otwarty w Galerii Krakowskiej.
Kappahl umacnia pozycję w stolicy Dolnego Śląska
17 listopada marka Kappahl powróciła do Aleja Bielany, otwierając nowy, przestronny sklep o powierzchni całkowitej 798 mkw. Jest to drugi sklep Kappahl we Wrocławiu, a trzeci licząc salon Newbie.
Monnari Trade z coraz mniejszą ilością salonów
MONNARI wygenerowało w III kw. obroty na poziomie 70 707 tys. zł, czyli o 2,7% niższe wobec trzeciego kwartału ub.r. III kw. zakończyła ze stratą na poziomie operacyjnym w wysokości 369 tys. zł
Digel wchodzi na Pomorze przez Designer Outlet Gdańsk
W listopadzie pierwszy i jedyny sklep na Pomorzu marki DIGEL został otwarty w Designer Outlet Gdańsk. Marka zajęła lokal o powierzchni 170 metrów kwadratowych.
POLOmarket inwestuje w rozwój sklepów w nowym kocepcie
POLOmarket zakończyła kolejną inwestycję, otwierając po gruntownej modernizacji sklep w Krośnie Odrzańskim. Ponowne otwarcie nastąpiło w czwartek 28 listopada.
Sylwester Cacek, Sfinks: rozwój oparty głównie na franczyzie
Restauracje sieci należących do Sfinks Polska wypracowały 154,31 mln zł obrotów w okresie trzech kwartałów 2024 r. Przychody ze sprzedaży wyniosły 59,81 mln zł na koniec września br.
ESG: Primark stawia na zrównoważony rozwój
Primark opublikował trzeci coroczny Raport z Postępów w zakresie Zrównoważonego Rozwoju i Etyki. Nowe dane pokazują, że program dekarbonizacji Primark przynosi coraz lepsze wyniki.
InPost najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki
Według badań Kantar InPost jest najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą przesyłki – otrzymał aż 99% wskazań. Ponadto 93% polskich internautów wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy.