komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Mocna reprezentacja GTC na #scf2025fall
Na #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja GTC SA. Obecna będzie m.in.: Julita Kubalska, Head of Retail Leasing oraz Justyna Markiewicz, Retail Leasing Director.
Pako Lorente stawia na rozwój salonów w nowym koncepcie
Po 13 latach obecności w Outlet Park Szczecin marka Pako Lorente powiększyła salon do prawie 200 mkw. Zgodny jest on z najnowszym konceptem Pako Lorente.
Carrefour poszerza zakres usług dla klientów
Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała partnerstwo z DPD, dzięki któremu klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek przy okazji zakupów.
Wojas umacnia swoją pozycje na rynku polskim
Marka Wojas kontynuuje ekspansję na rynku polskim. 9 sierpnia otworzyła nowy salon marki Wojas w Galerii VIVO! Piła. Znajduje się obok sklepu MARILYN na poziomie 0.
Grupa Żabka rozwija aplikację Żabka Jush
Od 4 sierpnia mieszkańcy Wrocławia mogą korzystać z usług oferowanych w aplikacji Żabka Jush. Marka wchodzi na nowy rynek, oferując wygodę, jakość i innowację w e-grocery.
[ANALIZA]: sklepy robią coraz więcej akcji promocyjnych
W I półroczu sieci handlowe zrobiły blisko 620 tys. promocji- o 14,5% więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Największy wzrost rdr. zanotowano w sieciach typu cash&carry, bo aż o blisko 38% rdr.
Wysoki poziom komercjalizacji napędza segment handlowy CPIPG
W I półroczu firma CPIPG podpisała łącznie 78 umów najmu – nowych kontraktów oraz przedłużeń – obejmujących łączną powierzchnię 14,9 tys. mkw. Pełne obłożenie osiągnęły trzy centra handlowe.
Wemolo na #scf2025fall pokaże, jak cyfrowe zarządzanie parkingami wspiera branżę retail
Firma Wemolo po raz kolejny będzie wystawcą na targach SCF. Zaprezentuje innowacyjne podejście do parkowania, które już teraz rewolucjonizuje branżę retail w Europie.
Grupa LPP weryfikuje ilość planowanych otwarć salonów Sinsay
Grupa LPP koncentruje się obecnie przede wszystkim na ekspansji Sinsay. W ramach bieżącej strategii LPP planowało otwarcie aż 1.500 salonów Sinsay w br. Cel ten jednak skorygowano do 1.100 sklepów.
ESG: EPP aktywizuje klientów nową kampanią zdrowotną
Fundacja eFkropka i EPP rozpoczynają kampanię #ZadbajOMental. Jej celem jest wprowadzenie tematu zdrowia psychicznego do centrów handlowych i przestrzeni biurowych.
Balmain Group: Galeria Pomorska wzmacnia ofertę fashion
Na początku sierpnia w Galerii Pomorskiej został otwarty dla klientów salon Volcano. Jest to jedyny w Bydgoszczy sklep tej polskiej marki. Salon zajął powierzchnię ponad 160 mkw.
Xtreme Fitness Gyms kontynuuje ekspansję sieci Xtreme KiDS
26 lipca w Nowym Sączu została otwarta nowa sala zabaw Xtreme KiDS. To kolejna lokalizacja w dynamicznie rosnącej sieci, który łączy misję społeczną z przyszłościowym modelem biznesowym.