

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Podążanie ścieżką nieustającego rozwoju wymaga odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach. B&B HOTELE w Warszawie, Nowym Targu, Krakowie, Wrocławiu i Kielcach mają nowych dyrektorów.
Obroty sieci JYSK wzrosły o 7,6%, osiągając 41,4 mld DKK (5,6 mld EUR) w roku finansowym 2023/24. W tym samym czasie liczba nowych klientów wzrosła o 11,9 miliona. Sieć kontynuowała ekspansję i otworzyła 137 nowych sklepów.
17 września br. sieć Just GYM otworzyła swój 36. klub fitness, a zarazem czwarty taki obiekt w Łodzi. Nowy klub zajmuje powierzchnię ponad 1.900 mkw.
Sprzedaż całkowita Kingfisher była zgodna z oczekiwaniami grupy i wyniosła 6,8 mld GBP, notując spadek o 2,4%. Skorygowany zysk przed opodatkowaniem wyniósł 334 mln GBP.
W I półroczu br. przychody Answear.com wyniosły 632 mln zł. Spółka zrealizowała szereg inwestycji, takich jak otwarcie dwóch „Concept Store” Answear i PRM w Fabryce Norblin.
Galeria Pomorska w Bydgoszczy została w kwietniu tego roku przejęta przez Sierra Balmain Property Management. Nowy zarządca sukcesywnie wprowadza zmiany.
Refield ogłosił kolejną, nową inwestycję. Tym razem obiekt handlowy o powierzchni blisko 15 000 mkw. GLA zlokalizowany w Goleniowie będzie nosił nazwę Port Goleniów.
Avenida Poznań poszerza ofertę o kolejnych najemców. Do grona marek obecnych w centrum handlowym dołączył Kamalion. Sklep marki znajduje się na poziomie +1.
Polska Rada Centrów Handlowych jest poruszona skalą kataklizmu, który nawiedził
południową część Polski. Solidaryzuje się ona z wszystkimi osobami dotkniętymi przez powódź.
Smart Park Poland sprzedał park handlowy w Sycowie. Nabywcą jest Grupa Saller. Całkowita powierzchnia handlowo-usługowa parku wynosi 8000 mkw. Jego komercjalizacją zajmował się zespół RG Leasing.
Falcon Investment Management rozpoczyna dwa własne projekty deweloperskie w Dęblinie i Sandomierzu, Rozbudowany zostanie istniejący OTO Park w Kłodzku.
Warszawska Promenada nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie gastronomicznym. Niedawno do grona najemców centrum dołączyła marka Fruitisimo, która 17 września otworzyła swój pierwszy oddział.