komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Wartość portfela nieruchomości NEPI Rockcastle przekroczyła 8 mld euro
NEPI Rockcastle odnotowała 12,1% wzrost zysku operacyjnego netto rdr. w pierwszym półroczu osiągając poziom 307 mln euro. Wynik ten jest efektem istotnych akwizycji sfinalizowanych w ub.r.
InPost inwestuje w rozwój aplikacji InPost Mobile
InPost rozszerza funkcjonalność aplikacji InPost Mobile o integrację z Apple CarPlay. Pozwoli to użytkownikom odbieranie przesyłek bezpośrednio z ekranu samochodu.
Centrum Rivera ma coraz dłuższą listę najemców
Centrum Riviera w Gdyni umacnia swoją pozycję na rynku. Do grona najemców dołączyła marka Crocs, która otworzyła swój salon. Ma on powierzchnię 76 mkw.
Apart umacnia swoją pozycję na polskim rynku
Apart kontynuuje ekspansję na rynku polskim. W dniu 30 lipca marka ponownie otworzyła salon w Iławie. Ma powierzchnię aż 236 mkw., co sprawia, że jest to jeden z największych salonów APART w Polsce.

#scf2025: Robert Boguszewski na czele zespołu TEDi podczas wrześniowych targów
Na #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja działu ds. rozwoju sieci TEDi. Przewodniczyć im będzie Robert Boguszewski, Prezes Zarządu oraz Kamil Kupisz, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci.
Cukiernia Sowa otwiera kolejną franczyzę
Sieć Cukierni Sowa kontynuuje ekspansje. 21 sierpnia otworzyła nową lokalizację Cukierni Sowa w Parku Handlowym S1 we Włocławku. Jest to punkt franczyzowy po relokacji.
ZPPHiU bierze pod lupę stan toalet w centrach handlowych
ZPPHiU wskazuje, że infrastruktura w centrach handlowych – zwłaszcza parkingi i toalety – pozostawiają wiele do życzenia. Parkingi oraz toalety są często brudne, niedostępne i płatne.
C&A inwestuje w modernizacje salonów
C&A ponownie otworzył sklep w Centrum Handlowym M1 w Markach. Po modernizacji sklep zajmuje powierzchnię około 1800 metrów kwadratowych. Sklep C&A prezentuje najnowszy koncept wizualny marki.
Adidas otworzył w Katowicach największy salon na Śląsku
Adidas zainaugurował działalność swojego nowego sklepu w Silesia City Center. Nowy salon zajmuje blisko 740 mkw., czyli ponad czterokrotnie więcej niż poprzedni sklep, który liczył 171 mkw.
[BADANIE] Inquiry: Polacy na zakupach kosmetycznych szukają promocji
Polacy coraz uważniej podchodzą do zakupów kosmetyków i artykułów higienicznych. Planowanie zakupów staje się normą, a konsumenci chętnie korzystają z promocji i aktywnie poszukują okazji cenowych.
VIA Outlets: Wrocław Fashion Outlet poszerza ofertę gastronomiczną o unikalny koncept
Wrocław Fashion Outlet wzmacnia swoją ofertę kulinarną o unikalny na polskim rynku koncept: InAsia i Wagożercy. To połączenie dwóch zupełnie różnych światów smaków.
Ptak Outlet wzmacnia swoją pozycję w segmencie premium
Ptak Outlet przyciąga inwestycje kluczowych globalnych brandów modowych. Najemcy tacy jak Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss i Lacoste rozbudowują i modernizują swoje salony,