[WYWIAD] Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: młode pokolenie kupuje doświadczenia

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Tydzień temu, w dniach 8-9 kwietnia na Stadionie Legii odbyła się kolejna edycja targów #scf2025spring. Przybyła na nie rekordowa ilość uczestników - ponad 1300 osób, w tym ok. 400 najemców.
Sieć drogerii dm ogłosiła plany dalszej ekspansji. Chce posiadać prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwoić liczbę drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat.
Pako Lorente zapowiada w ramach strategii Pako Lorente 2.0 nowy koncept salonów. Premiera wizualna nowego konceptu odbędzie się w maju w Rydze.
Gemini Park Tarnów oraz Gemini Park Tychy poszerzają swoją ofertę o markę Pan Materac. Sklep w Gemini Park Tarnów został otwarty w marcu br., a w drugim centrum otwarcie odbędzie się w czerwcu.
Jedną z prelegentek części konferencyjnej scff2025spring była Katarzyna Gajewska z CBRE. Zwróciła uwagę, że coraz mniej nowych marek wchodzi na rynek, a jednocześnie obserwujemy rosnącą liczbę wyjść.
W tegorocznym badaniu Ecostra 2 polskie centra Designer Outlet Warszawa i Designer Outlet Sosnowiec znalazły się wśród 20 najbardziej dochodowych outletów w Europie w 2024 roku.
17 kwietnia mieszkańcy Świdnicy i okolic będą mogli zrobić zakupy w nowej lokalizacji przy ul. Kliczkowskiej 29. Powierzchnia sklepu wynosi 522,86 mkw. Będzie to 13. drogeria dm na Dolnym Śląsku.
Kaufland Polska kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Sieć otworzyła drugi sklep w Gdańsku. Mieści się przy ul. Łódzkiej 16. Jest to 253. sklep Kaufland w Polsce.
Enata Bread otworzyła kolejny lokal sieci Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni w centrum handlowym. Tym razem zlokalizowany jest w Galerii Wileńskiej w Warszawie.
Wzrost cen w marcu mocno przyspieszył, tj. do 6,7% rdr. Eksperci spodziewają się, że przed samą Wielkanocą będzie w sklepach dużo drożej niż przed poprzednią.
Usługa InPost Pay otrzymała tytuł najbardziej innowacyjnej firmy z branży technologii finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jest on przyznawany przez magazyn Global Finance.
Xtreme Fitness Gyms rozpoczyna nowy etap intensywnej ekspansji. Fundusz bValue zainwestuje 43 mln złotych, wspierając Xtreme Brands zarówno kapitałowo, jak i operacyjnie.