komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
ESG: Wola Park aktywnie wspiera lokalne społeczności
575 interwencji dla osób w kryzysie bezdomności, 10,5 t odzieży zebranej do recyklingu i liczne zbiórki żywności – Wola Park podsumowuje rok społecznych inicjatyw.
Green Hills Investment zrealizuje w Goleniowie największy park handlowy w regionie
Green Hills Investment planuje w roku 2026 rozpocząć budowę największego parku handlowego jaki został dotychczas zrealizowany przez firmę. Powstanie on w Goleniowe i będzie miał 18 tys. mkw.
Grupa LPP: Sinsay przyspiesza ekspansję i otwiera 2000. salon
Sinsay - najmłodsza marka w portfolio gdańskiej grupy LPP - świętuje otwarcie 2000. sklepu. W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy brand dwukrotnie zwiększył skalę działalności.
EPP: Galeria Amber przyciąga marki debiutujące w regionie i ma 100 proc. najmu
Zarządzana przez EPP Galeria Amber osiągnęła 100% najmu, potwierdzając, że dobry miks marek i konsekwentna strategia przyciągają uwagę rynku.
From Poland with love – europejska kampania InPost
Grupa InPost, lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, rozpoczyna kompanię informacyjną „From Poland with love” na najważniejszych rynkach, na których jest obecna.
Ingka Centres: Port Łódź wzmacnia ofertę handlową
Port Łódź, jedno z największych centrów handlowych w Polsce należące do Ingka Centres, konsekwentnie rozwija portfolio najemców. Nowe koncepty w Porcie Łódź zajmą łącznie 1400 mkw. powierzchni najmu.
ESG: Kaufland podsumowuje Różowy Październik
Październik, uznawany na całym świecie za Miesiąc Świadomości Raka Piersi, był dla Kauflandu kolejną okazją do promocji profilaktyki i troski o zdrowie kobiet.
[WYWIAD] Waldemar Brzoska, InPost: nasze maszyny pasują do obiektów handlowych
Obserwujemy rynek, słuchamy klientów i dopasowujemy się do ich codziennych potrzeb – od centrów handlowych po lotniska i szpitale - mówi Waldemar Brzoska, InPost.
Do końca 2025 roku ALDI przekroczy pułap 400. sklepów
ALDI Polska konsekwentnie rozwija sieć – w 2025 roku przekroczy pułap 400 sklepów. Tylko w samym październiku na mapie naszego kraju pojawiło się 9 nowych lokalizacji.
Carrefour Polska na ścieżce omnichannelowej transformacji
Od 28 października klienci Carrefour Polska zrobią zakupy spożywcze i przemysłowe w aplikacji “Mój Carrefour”, która z narzędzia lojalnościowego stała się pełnoprawnym kanałem e-commerce.
URW: jesień pełna premier i powrotów w Westfield Arkadia
Jesień 2025 w Westfield Arkadia to czas zmian – nowe otwarcia, powroty i odświeżone koncepty. Wśród nowości: flagowe salony Mango, Esotiq i Eobuwie.
RGL rozwija portfolio inwestycji – projekt we Wrocławiu nabiera kształtów
RGL, deweloper sieci Smart Park, buduje nowy park handlowo-usługowy przy ul. Kamiennogórskiej we Wrocławiu. Obiekt zaoferuje 4 700 m² powierzchni najmu w rejonie Złotnik.




