komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

[ANALIZA] UCE Research: w sklepach znowu rośnie dynamika wzrostu cen
Wzrost cen w marcu mocno przyspieszył, tj. do 6,7% rdr. Eksperci spodziewają się, że przed samą Wielkanocą będzie w sklepach dużo drożej niż przed poprzednią.

Usługa InPost Pay została doceniona za innowacyjność
Usługa InPost Pay otrzymała tytuł najbardziej innowacyjnej firmy z branży technologii finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jest on przyznawany przez magazyn Global Finance.

Xtreme Fitness Gyms: 43 mln złotych na rozwój w regionie CEE
Xtreme Fitness Gyms rozpoczyna nowy etap intensywnej ekspansji. Fundusz bValue zainwestuje 43 mln złotych, wspierając Xtreme Brands zarówno kapitałowo, jak i operacyjnie.

LPP: Sinsay wchodzi na kolejny europejski rynek
Grupa LPP rozpoczęła realizację nowej strategii biznesowej i otworzyła pierwszy salon Sinsay w Albanii. Debiut w kolejnym już w tym roku kraju na Bałkanach daje impuls do przyspieszenia rozwoju marki.

[WYWIAD] Olga Łoś, Balmain Group: maksymalizujemy wartość i potencjał zarządzanych obiektów
Nacisk kładziemy na zrozumienie dla wynajmowanych obiektów, specjalizację w zakresie tworzenia i wdrażania strategii najmu oraz kreowania wartości dodanej - mówiła Olga Łoś podczas #scf2025spring.

Benefit Systems ma finasowanie na zagraniczną ekspansję
Benefit Systems w realizacji strategii rozwoju do 2027 roku wesprą Santander Bank Polska S.A. oraz Bank Gospodarstwa Krajowego. Udzielą długoterminowego finansowania w wysokości 1,775 mld PLN.

G City: Do Promenada powraca kluczowy najemca
Centrum handlowe Promenada nieustanie rozwija swoją ofertę. Do grona najemców powraca firma CCC. Jeszcze w tym miesiącu otworzy swój salon w centrum handlowym.

[ANALIZA] Blix: Polacy przy okazji wielkanocnych zakupów będą poszukiwać promocji
Z najnowszego badania Grupy Blix wynika, że 84% konsumentów planuje przed Wielkanocą szukać sklepowych promocji. W ubiegłym roku taką chęć deklarowało 81,2% badanych.

[BADANIE] UCE RESEARCH: Polacy liczą na niższe świąteczne wydatki dzięki wojnie dyskontów
Aż 53,5% Polaków oczekuje zaostrzonej walki cenowej pomiędzy dyskontami tuż przed świętami, żeby w tym roku kupić taniej produkty na Wielkanoc. Przeciwnego zdania jest 21,2% rodaków.

Falcon Investment Management: Multishop Sochaczew wchodzi do rodziny OTO Parków
Multishop Sochaczew wchodzi do rodziny OTO Parków w wyniku przejęcia całości udziałów w inwestycji przez Falcon Investment Management. Oficjalna inauguracja nazwy nastąpiła 5 kwietnia.

Imad Chikhaoui, Celio: w ciągu trzech lat planujemy otworzyć w Polsce 15-20 sklepów
Imad Chikhaoui, który odpowiada za globalny rozwój Celio., zapowiada powrót marki do Polski i otwarcie w ciągu najbliższych 3 lat 15–20 sklepów. Polskim partnerem Celio jest Monnari Trade.

InPost kontynuuje ekspansję na hiszpańskim rynku
Grupa InPost zrobiła kolejny krok w swojej strategii ekspansji w Hiszpanii. Uruchomiła pierwszy Paczkomat na Ibizie, tym samym rozszerzając swoją obecność na Balearach.