

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Od 12 września mieszkańcy Konstantynowa i Rybnika mogą odwiedzać salony sieci Empik. Pierwsza placówka jest zlokalizowana w Galerii Konstantynów, a druga w Galerii Śląskiej w Rybniku.
13 września sieć KOMFORT otworzy salony w dwóch lokalizacjach. Tym razem mieszkańcy Ostródy i Ciechanowa będą mogli się zaopatrzyć w produkty potrzebne do wykończenia i urządzenia mieszkania.
W Galerii Krakowskiej, a także w Galerii Kazimierz, otwarte zostały stacje ładowania ze złączami CCS o dużej mocy. To kolejne duże obiekty handlowe, w których można naładować auto elektryczne.
Grono najemców Centrum Handlowego Blue City wzbogaciło się o kolejną markę. Do dyspozycji klientów został oddałby nowy salon C&A. Zajmuje on o powierzchni ponad 2 200 mkw.
Nowa Sukcesja w Łodzi zbliża się do wielkiego otwarcia, które zaplanowano na IV kwartał. Do grona najemców doliczyła marka Homla, oferująca stylowe i funkcjonalne produkty do wnętrz.
Do sieci salonów Ochnik dołączyły trzy nowe lokalizacje. Sklepy zostały otwarte w Galerii Galena w Jaworznie, w parku handlowym BIG Park w Ostródzie oraz BIG Parku w Gorzowie Wielkopolskim.
Już działa system umawiania spotkań na targach SCF 2024 Fall. Odbędą się one w dniach 25-26 września w Warszawie. Weźmie w nich udział około 1400 osób, w tym około 400 przedstawicieli Najemców.
Tak dynamiczne wzbogacenie portfolio zarządczego niesie za sobą poważne wyzwania - rozmowie z Retailnet.pl mówi Aleksandra Mazzini, COO Sierra Balmain.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez GK Wojas w sierpniu br. wyniosły 31 962 tys. PLN. W porównaniu do sierpnia ub.r. były one niższe o 12,1%.
Ewa Andrzejewska objęła funkcję dyrektor operacyjnej Polskiej Izby Nieruchomości Komercyjnych. W nowej roli będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację strategii PINK.
Mex Polska spodziewa się osiągnięcia ponad 49 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży na koniec I półrocza. EBIT ma pozostać na stabilnym poziomie, wynoszącym niemal 2,5 mln zł.
Grono najemców Galerii Rumia wzbogaciło się o nową markę. Będzie miał powierzchnię blisko 450 metrów kwadratowych. Otwarcie sklepu planowane jest na listopad br.