

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Według najnowszych badań Kantar aż 94% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat InPost jako formę dostawy. 85% wybiera go jako formę wysyłki.
Dane Proxi.cloud z pierwszych pięciu miesięcy br. pokazują, że ruch w centrach i galeriach handlowych zwiększył się o 9,5% rdr. Liczba unikalnych klientów ww. obiektów wzrosła zaś o 17,3% rdr.
Do sieci dołączył 9000. przedsiębiorca, który zarządza sklepem w Kosinie, liczącej poniżej 4000 mieszkańców. Dzięki franczyzobiorcom oferta Żabki dostępna jest również w niewielkich miejscowościach.
Hollywood Hair we wrześniu br. otworzy nowy salon w Rzeszowie. Będzie to trzynasty punkt firmy w Polsce, a w sumie piętnasty działający pod jej szyldem.
Grupa RWS buduje Park Handlowy w miejscowości Niemodlin. Powierzchnia zabudowy będzie wynosić blisko 8 tys. mkw. i zgromadzi 16 najemców. Komercjalizacja obiektu jest na etapie końcowym.
3/4 Polaków planuje w tym roku podróż wakacyjną. Jak wynika z badania Inquiry na zakupy podczas tych wyjazdów planujemy przeznaczyć podobny budżet jak w ub.r., ale będziemy mniej na nich oszczędzać.
Sieć Bricomarché, kontynuuje ekspansję, otwierając 210. punkt sprzedaży w Polsce, a 14. w województwie mazowieckim. Nowa placówka została uruchomiona 26 czerwca br. w Brwinowie w fomule „Pod Znak”.
Nieustannie przybywa wystawców targów SCF 2024 Fall. Partnerem gastronomicznym wydarzenia jest Sweet Gallery ze swoimi konceptami Kołacz na Okrągło, Bafra Kebab oraz Good Chicken.
25 czerwca Mitiska REIM i Karuzela Holding otworzyli nowy park handlowy. Tym razem w Jastrzębiu Zdroju. Powierzchnia najmu brutto (GLA) wynosi 11 500 mkw.
W Pobiedziskach powstanie park handlowy Smart Park. Projekt ten, realizowany przez tandem Smart Park i RG Leasing, obejmuje budowę dwóch budynków o łącznej powierzchni najmu około 5500 mkw.
W Aura Centrum Olsztyna pojawił się lokal sieci Żabka z szerokim asortymentem artykułów spożywczych. Sklep otwarto w nowoczesnej aranżacji na powierzchni 80,56 mkw.
Francuska grupa modowa Celio pod koniec sierpnia planuje jej powrót na rynek. 29 sierpnia ruszą pierwsze sklepy. Do chwili wyjścia z Polski sieć Camaïeu miała w kraju 25 placówek.