komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Klépierre: Poznań Plaza wzmacnia ofertę restauracyjną
Do strefy restauracyjnej Poznań Plaza dołączył McDonald’s, poszerzając tym samym ofertę gastronomiczną centrum handlowego. Lokal mieści się na 1 piętrze, a pierwszych gości powitał 18 grudnia.
Marcin Dobrowolski, Fit+: w roku 2026 chcemy podwoić liczbę klubów
Sieć bezobsługowych klubów fitness Fit+ Polska zapowiada dalszą ekspansję. Celem firmy jest podwojenie liczby klubów w 2026 roku. Obecnie funkcjonuje już dziewięć klubów.
ROS Retail Outlet Shopping: CHANGE Lingerie debiutuje w Designer Outlet Warszawa
Designer Outlet Warszawa poszerza swoją ofertę modową o nowego, międzynarodowego najemcę z segmentu bielizny - CHANGE Lingerie. Nowo otwarty salon zajmuje powierzchnię 103 mkw.
[ANALIZA] Polacy świąteczne zakupy spożywcze zrobią głównie w sklepach stacjonarnych
70,4% Polaków planuje świąteczne zakupy spożywcze głównie stacjonarnie, a 27,1% także online. Najwięcej osób kupi je tydzień przed świętami lub tuż przed Wigilią, co zapowiada wzmożony ruch w sklepach
lululemon rozszerza międzynarodową obecność i planuje otwarcia w Polsce
lululemon w 2026 r. rozszerzy działalność o sześć nowych rynków – Grecję, Austrię, Polskę, Węgry, Rumunię (z Arion Retail Group) oraz Indie (z Tata CLiQ). Ekspansja odbędzie się w modelu franczyzowym.
ESG: G City z rekordami frekwencji w ramach kampanii zdrowotnej
Centra handlowe G City Europe ponownie wsparły promocję zdrowia. W kampanii Mosznowładcy przebadano tysiące mężczyzn, a warszawska Promenada ustanowiła ogólnopolski rekord frekwencji.
[RAPORT] JLL & Trei: zamknięta pula najemców retail parków to ryzyko dla deweloperów
Stosunkowo zamknięta pula aktywnych najemców w sektorze parków handlowych może stanowić potencjalne ryzyko dla deweloperów - komentuje Dagmara Filipiak, JLL.
Wojciech Buczkowski, Komputronik: wzmacniamy swoją pozycję finansową i konkurencyjną
Grupa Komputronik zakończyła I półrocze 2025/2026 ze wzrostem przychodów do 825 mln zł, poprawą marż i powrotem do dodatniego wyniku operacyjnego, co potwierdza skuteczność realizowanej strategii.
OTO Park Siemianowice ubiega się o BREEAM Excellent
Każda deska użyta w budowie OTO Parku Siemianowice Śląskie ma „paszport” legalnego pochodzenia. Obiekt ma spełnić najwyższe standardy ekologiczne i uzyskać certyfikat BREEAM „Excellent”.
Enata Bread otwiera kolejne dwa lokale Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Enata Bread wzmacnia pozycję swoich marek gastronomicznych. Koncept Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni otworzył dwa nowe lokale – jeden w Krakowie, a drugi w Poznaniu.
Stephen Borchert, Pepco: wyniki lepsze od oczekiwań
Rok transformacji Pepco Group przyniósł wyraźne efekty: przychody sięgnęły 4,5 mld euro, zysk netto wzrósł o niemal 20%, a sieć urosła o 247 sklepów netto do 4 359 placówek w Europie.
x-kom otwiera sklepy w nowym innowacyjnym koncepcie
x-kom wprowadzona nowy koncept sklepów. Otwarty 13 grudnia w Katowicach salon konkuruje z flagship stores globalnych marek, łącząc technologię, architekturę i customer experience





