komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
NEINVER: FACTORY Ursus wzmacnia ofertę gastronomiczną
FACTORY Ursus rozszerzyło ofertę gastronomiczną o Costa Coffee i Gorąco Polecam. Smaki z piekarni. Te dwie marki cieszące się uznaniem na polskim rynku, przywitały pierwszych klientów latem tego roku.
Tatuum inwestuje w modernizacje salonów
TATUUM konsekwentnie wzmacnia swoją obecność na rynku – rozwija sieć sprzedaży i odświeża istniejące salony. 13 września we Wrocławiu klienci mogli zobaczyć nową odsłonę sklepu o powierzchni 180 mkw.
Grupa Mex Polska: 4. nowe lokale w pierwszej połowie 2025 roku
Grupa Mex Polska spodziewa się osiągnięcia w I półroczu skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży na poziomie 56,5 mln zł. Oznacza to wzrost o 15 proc. rdr.
Ptak Outlet z dynamicznym wzrostem odwiedzalności od początku 2025 roku
Rok 2025 przyniósł dla Ptak Outlet wyraźny i konsekwentny wzrost odwiedzalności. Centrum notuje znaczący progres względem analogicznego okresu roku ubiegłego.
LPP: Sinsay Club – programem lojalnościowym numer 1 w branży odzieżowej w Polsce
Wg badania CAWI przeprowadzonego przez Instytut Badawczy Minds & Roses Sinsay Club został uznany za najpopularniejszy program lojalnościowy w polskim sektorze odzieżowym.
Scallier wzmacnia zespół odpowiedzialny za doradztwo inwestycyjne
Michał Radomski dołączył do zespołu firmy Scallier w Polsce, obejmując stanowisko Investment Director. W tej roli będzie doradzał klientom firmy przy zakupie nieruchomości z sektora handlowego.
Esotiq & Henderson z dwucyfrowym wzrostem w e-commerce
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Esotiq & Henderson S.A. za osiem miesięcy br. wyniosły ok. 209,3 mln zł. Szczególnie dynamicznie rozwijał się kanał online rosnąc o ok. 44% rok do roku.
4 bloki tematyczne i 24 prelegentów w konferencyjnej części targów #scf2025fall
Ważną częścią targów #scf2025fall jest 2-dniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty. Forum odbędzie się 24-25 września w Warszawie
REFIELD realizuje Pasaż Łańcucki z Lidlem jako operatorem spożywczym
W Łańcucie powstaje nowoczesny park handlowy – Pasaż Łańcucki, realizowany przez firmę REFIELD. Inwestycja będzie największym miejscem handlowym w powiecie łańcuckim.
Ruszył system umawiania spotkań na #scf205fall
Już działa system umawiania spotkań na targach #scf2025fall. Dostęp do systemu umawiania spotkań mają wszyscy zarejestrowani uczestnicy targów.
Mocny zespoł JLL na jesiennych targach #scf205fall
Na #scf2025fall przybędzie 7-osobowy zespół JLL. Obecni m.in. będą: Mariusz Czerwiak, Head of Landlord Representation. W części konferencyjnej udział wezmą Dagmara Filipiak oraz Maciej Kotowski.
Mallson Polska: ponad 300 000 mkw. nowej powierzchni GLA na targach #scf2025fall
Mallson Polska będzie świętować 18 lat. W tym czasie skomercjalizowała blisko 100 obiektów o łącznej pow. ponad 1 mln m². Na #scf2025fall pokaże szczegóły nowych projektów.