komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Monnari, poprzez spółkę MS Revenue, kupiła od syndyka upadłej SORBITOWER sp. z o.o. przedsiębiorstwo obejmujące galerię handlową Milo Park w Bogatyni, poszerzając swój portfel inwestycyjny.
W Smart Kids Planet w Warszawie powstała Strefa Sportowych Emocji Medicover Sport – miejsce, gdzie dzieci uczą się ruchu, wytrwałości, koncentracji i pracy w zespole.
Hebe zwiększyło sprzedaż o 5,3% w walucie lokalnej (LFL -0,1%), do 451 mln euro (+6,9% r/r), oraz otworzyło 13 nowych sklepów w Polsce w pierwszych dziewięciu miesiącach 2025 roku.
11. edycja Fast Textile odbędzie się 18–20 listopadaw Ptak Expo Łódź. Do Rzgowa przyjadą przedstawiciele branży z 31 krajów. Wydarzenie odbywa się w sercu polskiego zagłębia mody – Centrum Ptak.
Netto Polska dołączyło do UN Global Compact Network Poland, wzmacniając zaangażowanie Grupy Salling w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju i działania ESG w handlu.
Lidl Polska nie zwalnia tempa i realizuje strategię rozwoju swojej sieci handlowej w kraju. 30 października Lidl Polska wzbogacił się o trzy kolejne sklepy – w Oleśnicy, Nasielsku i Sulęcinie.
Tej jesieni w Starym Browarze otwarto nowe lokale z branż fashion, beauty i gastronomii. Do najemców dołączyli Bloch Optyk, Poznaje i Tao Tao Spa, a eobuwie.pl i Lux Med rozwijają działalność.
III kw. w Centrum Riviera to czas dalszych zmian w ofercie handlowej. Do grona najemców dołączyły m.in. MUSCAT, JD Sports, Verona i Crocs, a niedługo dołączą kolejne np. Flying Tiger Copenhagen.
Do grona najemców Poznań Plaza dołączyła Fabryka Formy. Klub fitness otworzy się 30 października 2025 roku o godzinie 12:00 na pierwszym piętrze galerii handlowej.
Shopper Park Plus (SPP) planuje zakup ośmiu parków handlowych w Polsce za ok. 195 mln euro, kontynuując strategię rozwoju jako czołowy właściciel obiektów z kotwicą spożywczą w regionie CEE.
Marka Mistrz Piekarz w pięć miesięcy rozwinęła sieć do kilkunastu mobilnych piekarni, a wkrótce będzie ich ponad 60. To pierwszy w Polsce mobilny koncept piekarniczy w modelu franczyzy.
Ciężko wyobrazić sobie nagłą rewolucję na rynku parków handlowych – czyli zmiany w atrakcyjności tych obiektów, zarówno z punktu widzenia najemców, klientów, jak i inwestorów - mówi Tomasz Wysocki.