

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zespół Nhood Services Poland jest na obecny od lat na targach SCF, aby zaprezentować szeroki wachlarz usług leasingowych i przedstawić najemcom możliwości zaistnienia w ponad 50 obiektach.
Promenada nieustannie dba o atrakcyjność oferty. 17 lipca w nowej odsłonie został otwarty salon Eobuwie. Klienci znajdą zmodernizowany sklep na poziomie 1 koło Cinema City.
W II kwartale największy skok rdr. ruchu klientów – o 6,6% – zanotowały sklepy typu convenience. Zwiększyła się także częstotliwość zakupów we wszystkich formatach, zwłaszcza w sklepach convenience.
DOMOTEKA rozwija portfolio marek. Nowym najemcą zajmującym ponad 100 mkw. powierzchni, który wzmocni ofertę jest Pino Küchen, marka specjalizująca się w funkcjonalnych zabudowach kuchennych.
Action odnotował wzrost sprzedaży netto o 7,3 miliardów euro w pierwszym półroczu, co stanowi wzrost o 18% w porównaniu z 2024 r. Action otworzył 125 nowych obiektów.
W strategii LPP kluczową rolę odgrywa dynamiczny rozwój marki Sinsay – otwarto właśnie 60. lokalizację w Chorwacji. Ekspansja w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej to istotna część strategii.
Globalworth Poland wdrożył w 11 budynkach, w tym również w dwóch typu mixed-use, system systemu WasteTracker. Dane z I kw. br. obrazują również jego praktyczne zastosowanie przez najemców.
Womak Holding prowadzi we Wrocławiu wieloetapową inwestycję. Jeszcze w br. zakończy się budowa drugiego budynku w sąsiedztwie parku handlowego Swoja Olimpia, trwają też prace nad kolejną fazą projektu
POLOmarket zakończył kolejną inwestycję. 24 lipca został otwarty zmodernizowany sklep w Byczynie. Obiekt przeszedł modernizację zgodną z najnowszym konceptem handlowo-inwestycyjnym sieci.
Mex Polska spodziewa się, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży gastronomicznej w I półroczu wyniosą 56,3 mln zł. Oznacza to wzrost o 14,7% rr. Od początku roku grupa otworzyła pięć nowych lokali.
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 24 lipca br. zadebiutowała w Wołominie. Jest to 33. lokalizacja marki w Polsce.
Tchibo ogłosiło nową strategię klimatyczną, zakładającą osiągnięcie zerowej emisji netto w zakresie gazów cieplarnianych do 2045 roku. Działania korzystne dla klimatu obejmują cały łańcuch dostaw.