Thomas Reichenauer, ROS Retail Outlet Shopping: targi #scf2025fall będą dla nas wyjątkowe

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Centrum handlowe Galeria Olimp wzbogaciło ofertę o sklep Ambition. Jest on pierwszym punktem marki w Lublinie. Nowy sklep z produktami dla domu w pojawił się na poziomie 0 przed marketem Carrefour.
Utrzymujące się od kilku miesięcy dodatnie nastroje konsumenckie wskazują na pozytywne nastawienie Polaków do większych wydatków – i to nie tylko na produkty pierwszej potrzeby.
W I kwartał 2024 roku nadal najpopularniejszym budowanym formatem są parki handlowe. Okres ten został zamknięty z bilansem 16,06 mln m kw. całkowitej nowoczesnej powierzchni handlowej.
Answear.com otwiera swój jedyny concept store w Warszawie. Na 2000 mkw. przestrzeni klienci, oprócz kolekcji marek premium, będą mogli znaleźć m.in. nowoczesne przymierzalnie VIP.
Centra Designer Outlet cyklicznie organizują działania z zakresu ochrony środowiska. Podczas wiosennego wydarzenia „Sadzonka za ubranie” zebrano 2,5 tony niepotrzebnych ubrań.
Wzrost wartości sprzedanych towarów w Polsce przyspieszył do 10% r/r ponownie przewyższając dynamikę sprzedaży detalicznej. Allegro podsumowuje I kwartał 2024.
Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024. Ranking gromadzi 100 najbardziej lubianych miejsc pracy na świecie.
W ciągu ostatniego roku widać stabilizację nastrojów konsumenckich. Wydarzenia społeczno-ekonomiczne w Polsce i za granicą nie mają już aż takiego wpływu na decyzje zakupowe, jak rok wcześniej.
Sfinks Polska, właściciel m.in. sieci SPHINX Restauracje, wypracował w I kwartale 2024. przychody ze sprzedaży gastronomicznej w wysokości 47,48 mln zł, tj. wyższe o 7,4% r/r
We Renomie powstała rowerownia o powierzchni ok. 240 mkw. na ponad 100 jednośladów. Projekt jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na infrastrukturę rowerową.
Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Santander Consumer Banku, pokazują, że już 69 proc. ankietowanych kupuje produkty z rynku wtórnego.
Ponad 1000 sklepów Biedronka w Polsce jest zasilanych częściowo zieloną energią. Ponadto sieć podpisała umowę z EDP Energia Polska, na mocy której powstaną kolejne instalacje fotowoltaiczne.