

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W pierwszym kwartale 2024 roku dział leasingu handlowego firmy CPI Property Group Poland (CPIPG) wynajął łącznie 9,2 tys. mkw. powierzchni w polskich obiektach należących do spółki.
LCP Properties, jeden z czołowych inwestorów i deweloperów na polskim rynku parków handlowych uzyskał ponad 1,6 mln euro na refinasowanie projektu w Ząbkowicach Śląskich
Kondycję i jakość obsługi centrów należących do Neinver Polska oceniono na ponad 95%. Salony outletowe zyskały ocenę na poziomie ponad 81,4%.
W 2023 roku Grupa Kapitałowa P.A. NOVA wygenerowała skonsolidowany przychód w wysokości 350,5 mln zł, co stanowi imponujący wzrost o 70% w porównaniu z poprzednim rokiem.
Designer Outlet Sosnowiec wychodzi naprzeciw potrzebom swoich partnerów biznesowych wspiera marki, które rozwijają sprzedaż wraz z umacniającą się pozycją tego centrum.
Polski sektor handlowy możemy zaliczyć już do grona rynków dojrzałych, a to oznacza, że coraz większa liczba budynków wymaga ponownego przemyślenia ich koncepcji.
Obiekty o łącznej powierzchni 72 tys. mkw w ciągu dwóch lat odda do użytkowania Grupa TERG S.A., właściciel Media Expert. Ambitne plany spółki wyraźnie wskazują na dywersyfikację portfela.
Centrum Janki nie zwalnia tempa i cały czas wprowadza nowości. Tylko w grudniu ubiegłego roku obiekt zyskał 3 nowych najemców, których obecność umocniła kluczowe dla pozycjonowania obiektu segmenty.
Zarządzane przez Apsys łódzkie Centrum Handlowe Tulipan, które promuje i wdraża działania z zakresu społecznej odpowiedzialności poprzez program „Tulipan Lokalnie”
Xtreme Fitness Gyms zamyka I kwartał 2024 roku rekordowym wynikiem. Sieć zawarła 30 umów z franczyzobiorcami, uruchomiła 6 klubów oraz podpisała 16 umów najmu.
Rok 2023 zakończyliśmy solidnymi wzrostami frekwencji i obrotów - w wywiadzie dla SCF News | Retailnet.pl mówi Małgorzata Pastuszka, dyrektor outletu FACTORY Gliwice.
Skonsolidowane przychody Grupy VRG w 2023 roku wyniosły 1,3 mld zł i były o 2,2 proc. wyższe niż w roku 2022. Skonsolidowany zysk netto wyniósł 101,7 mln zł, wobec 93 mln zł zysku w roku 2022.