

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
LPP planuje w tym roku rozwój sieci sprzedaży wszystkich swoich marek. Większości z nich ma rosnąć w tempie jednocyfrowym. Największy wzrost liczby sklepów przewidziany jest dla sieci Sinsay.
Już działa system umawiania spotkań na targach SCF 2024 Spring. Obecnie na liście uczestników Forum jest już ponad 750 osób, w tym prawie 300 przedstawicieli Najemców.
FACTORY Gliwice kończy właśnie 5 lat, z rosnącymi obrotami i coraz większą grupą klientów. W minionym roku do oferty śląskiego outletu dołączyły nowe światowe marki.
Do grona najemców należącego do EPP centrum handlowo-rozrywkowego Galaxy dołączy multibrand Peek & Cloppenburg, oferujący wysokiej jakości odzież oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn.
Angelika Majkowska objęła stanowisko dyrektorki działu HR w Apsys Polska. Angelika, która z firmą związana jest od 2013 roku, będzie odpowiedzialna za złożoną politykę personalną.
Leroy Merlin Polska podpisała umowę na dostawę energii odnawialnej. Gwarantowany w niej roczny wolumen dostaw wyniesie 14 GWh, czyli około 20% zapotrzebowania Leroy Merlin Polska na energię.
Spółka Answear.com zanotowała 29-proc. wzrost przychodów w 2023 r. , pomimo wymagającej sytuacji rynkowej oraz okresu inwestycji w rozwój marki PRM.
Do portfolio Sunset Suits dołączył nowy salon w Ostrowie Wielkopolskim. Od niedawna fani brandu mogą sprawdzić najnowszą kolekcję wiosenną w otwartej lokalizacji w galerii Ostrovia.
Wraz z końcem roku 2023 Aura Centrum Olsztyna z sukcesem zamknęła intensywny okres
modernizacji w galerii. Część sklepów zwiększyła i unowocześniła przestrzenie.
100 stron najnowszego wydania SCF Magazine to autorskie wywiady, analizy i prognozy rynku.
Strategicznym partnerem kwietniowego numeru jest Nhood Polska.
Rosnąca liczba samochodów i ograniczona dostępność miejsc parkingowych dezorganizują przestrzeń miejską. Rozwiązaniem problemów są nowoczesne aplikacje ułatwiające parkowanie - takie jak APCOA Flow.
Polska Rada Centrów Handlowych od wielu lat opowiada się za przywróceniem swobody handlu we wszystkie niedziele. PRCH po raz kolejny przedstawiła wynikające z tego korzyści.