komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Woolworth zamknie marzec z 3. nowymi sklepami
W marcu sieć dyskontów i domów towarowych Woolworth powiększyła się o kolejną lokalizację w Polsce. Nowy sklep znajduje się w Puławach. Niedługo ruszą sklepy w Lipniku i Warszawie.

Enefit uruchomił w Bielsku-Białej 22 stacje ładowania aut
22 stacje ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych oddała do użytku w Bielsku-Białej spółka Enefit, która jest wystawcą targów SCF 2024 Spring,

Finałowe odliczanie do otwarcia OTO Park Koszalin
Do otwarcia OTO Park Koszalin zostały dwa tygodnie. Koszaliński OTO Park realizowany jest wspólnie przez Falcon Investment Management oraz Acteeum Group.

Lidl i KFC wśród najemców nowego parku handlowego w Kielcach
Action, Dealz, Lidl i KFC, Pepco, Sinsay i Rossmann to kluczowi najemcy parku handlowego, który powstaje w Kielcach przy ul. Krakowskiej. Inwestorem jest spółka Agroma Kielce.

W Bełchatowie powstanie nowy park handlowy
Higasa Properties jest inwestorem parku handlowego, który powstanie w Bełchatowie przy ul. Ludwikowskiej. Budynek handlowo-usługowy będzie miał powierzchnię całkowitą1157 mkw.

Biedronka wejdzie na Słowację pod koniec 2024
Grupa Jeronimo Martins chce otworzyć pierwsze sklepy Biedronka na Słowacji pod koniec 2024 r. Działania operacyjne będą zarządzane z poziomu Polski.

Cushman & Wakefield: polski rynek potrzebuje inwestycji rodzimego kapitału
Jak podkreślają eksperci Cushman & Wakefield, w Polsce wyraźnie widać potrzebę wdrożenia narzędzi, które pozwolą zwiększyć skalę inwestycji rodzimego kapitału.

[ANALIZA] Sklepy robią coraz mniej promocji
Analiza ponad 2,4 mln promocji wykazała, że w całym 2023 roku było ich o 10,5% mniej na rynku niż w 2022 roku. Ograniczenia zastosowało 6 z 9 obserwowanych formatów.

[WYWIAD] Piotr Łukasiak, Stokrotka: nowa aplikacja wspiera program lojalnościowy
Zależy nam na budowaniu wizerunku Stokrotki jako nowoczesnej sieci sklepów. Aplikacja odgrywa w tym zadaniu ważną rolę - mówi Piotr Łukasiak, dyrektor ds. rozwoju procesów handlowych w Stokrotce.

Nowa Sukcesja, nowa formuła – wiemy, co powstanie w strefie rozrywki
Galeria Nowa Sukcesja wdraża nowy koncept na skalę nie tylko lokalną ale też europejską. Frekwencję klientów dla około 100 sklepów galerii wzmocni wyjątkowe centrum rozrywki.

Greenpoint coraz bliżej przejęcia Top Secret
Prezes UOKiK wydał zgodę na zakupu przez Greenpoint znaków towarowych oraz praw do umów franczyzowych 54 sklepów "Top Secret" oraz sklepu internetowego topsecret.pl

Jeronimo Martins: Biedronka planuje w tym roku otworzyć 130-150 sklepów
Jeronimo Martins zakłada, że w 2024 nakłady inwestycyjne będą podobne jak w 2023, Oprócz otwarć nowych marketów W planach jest modernizacja ponad 300 placówek.