komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zmiana na kluczowym stanowisku w WITTCHEN
Marcin Szyguła od 1 października br. obejmie stanowisko dyrektora finansowego (CFO) w Grupie WITTCHEN. Równocześnie będzie koordynował relacje inwestorskie spółki.
SMYK otwiera pierwszy sklep w Słowacji i wprowadza nową markę
W ramach międzynarodowej ekspansji w sierpniu Grupa SMYK otworzyła swój pierwszy własny sklep stacjonarny w Słowacji. Ponadto na polskim rynku odzieżowym debiutuje nowa marka – NOWEAR.
Jan Skowron, KiK: nowe formaty sklepów to przyszłość naszej ekspansji
Na #scf2025fall Jan Skowron z KIK Polska wskazał na kryzys demograficzny i nierówne warunki konkurencji oraz zapowiedział rozwój sieci i strategię dostosowania do zmian.
Carrefour otwiera w Krakowie innowacyjny kids-shop
4 października w Krakowie otwiera się unikalny sklep Carrefour dla dzieci w Smart Kids Planet w Galerii Kazimierz. Jego powierzchnia to ponad 1500 mkw.
[ANALIZA] Proxi.cloud: galerie i centra handlowe latem zaliczyły minusy
Jak wynika z raportu podczas letnich obniżek cenowych liczba klientów w galeriach i centrach handlowych spadła o 3,9% w porównaniu z ub.r. Zdaniem ekspertów po danych widać, że cały rynek się zmienia.
[ANALIZA] UCE Research: pokolenie młodych konsumentów stawia na dyskonty
Najnowszy raport wykazał, że dyskonty wygrywają w codziennych wyborach młodych konsumentów. Aż 63,3% Polaków w wieku 18-25 lat robi w nich najczęściej bieżące zakupy.
Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję w Trójmieście
Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję i wbiła niebieską pinezki w kolejny punkt na mapie Polski. 22 września otworzyła nową lokalizację. Mieści się ona w Galerii Bałtyckiej.
Enata Breat kontynuuje ekspansję Gorąco Posiadam. Smaki z Piekarni
Marka Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni otworzyła nowy lokal. Tym razem na Dworcu PKP w Katowicach. Poza Katowicami marka posiada posiada też lokale na dworcach w Warszawie, Bydgoszczy, Legionowie.
Marcin Bójko, LPP: kumulacja otwarć sklepów nastąpi pod koniec roku
LPP w II kw. przychody wyniosły 5,6 mld zł i były wyższe r/r o 17 proc. Firma konsekwentnie wdrażała strategię ekspansji, czego efektem było 296 otwarć nowych salonów w II kw., w tym 253 marki Sinsay.
Jędrzej Wittchen: nasze inwestycje w rozwój sprzedaży zagranicznej przynoszą efekty
W I półroczu Grupa WITTCHEN osiągnęła 205,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, nieco więcej niż rok wcześniej (205,8 mln zł). To głównie zasługa rosnącej sprzedaży na rynkach zagranicznych.
LIDL konsekwentnie realizuje strategię rozwoju
Sieć Lidl Polska kontynuuje rozwój na Pomorzu. 25 września mieszkańcy Pruszcza Gdańskiego zyskali dostęp do nowego sklepu przy ul. PCK 2. Jest to trzecia placówka marki w mieście.
[ANALIZA] Proxi.cloud: w wakacje centra handlowe na małym minusie
W okresie tegorocznych letnich wyprzedaży galerie i centra handlowe odwiedziło o 3,9% mniej klientów niż rok wcześniej. Średni czas pobytu w tego typu obiektach skrócił się o 5,2% rdr.




