komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Przychody restauracji Sfinks Polska od stycznia do września 2025 r. wyniosły 159,07 mln zł, co oznacza wzrost o 3,1% r/r. Na koniec III kwartału 2025 r. działało 77 lokali.
Największym wyzwaniem nie jest dziś budowa czy zakup, ale znalezienie właściwych partnerów do dalszego rozwoju - w rozmowie z SCF News | Retailnet.pl mówi Dorota Szerafin, LCP Poland, część M Core.
We wrześniu GK Esotiq & Henderson osiągnęło 23,6 mln zł przychodów, wzrost o 5% r/r. Przychody ze sprzedaży online wyniosła ok. 7,1 mln zł i była wyższa o 64 proc. rok do roku.
Od 18 do 25 października w Galerii Askana funkcjonować będzie mobilna wrotkarnia. Wrotkarnia zlokalizowana będzie na pasażu przy Biurze Podróży Wakacje.pl.
W październiku w trzech centrach Designer Outlet trwa akcja „Różowa wstążka”. Klientki i mieszkanki okolic mogą skorzystać z bezpłatnych badań mammograficznych w mobilnych gabinetach.
„Nie ma jednej recepty na sukces – każde miasto ma swoje DNA, a każdy projekt wymaga indywidualnego podejścia” – mówiła na #scf2025fall Barbara Wójcik z Globalworth Poland.
9 października Rosmmann otworzył dwutysięczną drogerię. Zlokalizowana jest w Łodzi i jest 54. drogerią działającą w tym mieści. Jest to pierwsza placówka zaprojektowane wg nowego konceptu.
W III kw. sieć Xtreme Fitness Gyms otworzyła jedenaście nowych klubów, rozbudowując swoją obecność od Pomorza po Lubelszczyznę. Równolegle Xtreme KiDS zadebiutowała w Nowym Sączu i Ciechanowie.
10 października w Gemini Park Bielsko-Biała otwarto nowy salon marki DlaSpania. Wzbogacił ofertę centrum w kategorii home & living. Zajął powierzchnię blisko 320 mkw.
Enata Bread otworzyła w Warszawie drugi lokal konceptu Szałata i Szok w biurowcu Vibe, dzieląc przestrzeń z Gorąco Polecam. To czwarty lokal tego formatu.
Sieć KOKU Sushi konsekwentnie rozszerza obecność w kraju, tym razem w regionie świętokrzyskim. Na początku września marka zadebiutowała w Kielcach.
14 października rusza druga restauracja Popeyes w Krakowie – 22. w Polsce. Marka dynamicznie się rozwija i miesiąc po debiucie ponownie zaprasza krakowian na kultowego kurczaka z Nowego Orleanu.