komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję na rynku i debiutuje w Trójmieście
Sieć Green Caffè Nero wkroczyła do Trójmiasta, gdzie otworzyła dwie kawiarnie w Trójmieście. Pierwsza z nich znajduje się w Gdańsku w części kompleksu „Hossa Garnizon”. Kolejna zaś w Gdyni.
Zalando zakończyło proces przejęcia konkurenta
Zalando i ABOUT YOU zakończyły strategiczne połączenie. Dzięki uzupełniającym się ofertom B2C i B2B dwie firmy stworzą europejski ekosystem e-handlu modą zwiększając swój udział w europejskim rynku.
[BADANIE] Hybrid Europe: młodym z konsumentom brakuje na rynku galerii i centrów handlowych
Z raportu branżowego wynika, że 36,4% respondentów uważa, że w Polsce jest za dużo galerii i centrów handlowych. Przeciwnego zdania jest 46,1% rodaków.
Stephen Borchert, Pepco Group: chcemy być jednym z czołowych detalistów dyskontowych w Europie
Nowa Grupa Pepco osiągnęła rekordowe przychody na poziomie 1,1 mld euro, przy wzroście przychodów o 7,7%. Łącznie Nowa Grupa Pepco na koniec III kw. miała 4 276 sklepów.
EPP: Kluczowy najemca z salonem w nowej odsłonie w Pasażu Grunwaldzkim
Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu nieustannie rozwija swoją ofertę. Marka Home&you zwiększyła powierzchnię salonu, który jest teraz dostępny w nowej lokalizacji. Znajduje się na poziomie +1.
LPP kontynuuje ekspansję swoich marek w Kosowie
Po udanej premierze marki Sinsay w Kosowie w lutym tego roku, LPP rozszerza swoją obecność na tym rynku. Polska firma otworzyła sklepy wszystkich swoich marek w Prishtina Mall.
[WYWIAD] Andrii Lototskyi, RDA: pomimo wojny handel detaliczny nadal się rozwija
Uważamy, że to idealny moment dla sieci handlowych na wejście na rynek ukraiński - mówi W wywiadzie Andrii Lototskyi – dyrektor generalny Retail&Development Advisor (RDA).
Esotiq & Henderson sukcesywnie powiększa powierzchnię handlową
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w czerwcu przez Esotiq & Henderson wyniosły około 27 mln zł. Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej wynosiła 18 335 m kw.
G City Targówek ma niemal 100-procentowy poziom komercjalizacji
G City Targówek po pierwszym półroczu ma niemal 100-procentowy poziom komercjalizacji obiektu. Podpisanych zostało 20 podpisanych umów o łącznej powierzchni GLA 3 134 mkw..
Globalworth: Hala Koszyki aktywizuje swoich klientów
W ramach organizowanego przez Halę Koszyki konkursu pasjonaci gotowania zaprezentują autorskie dania inspirowane tradycyjnymi przepisami. Zwycięskie propozycje znajdą się w menu Nowa Karta Warszawy .
Balmain Group: Galeria Pomorska wzmacnia ofertę gastronomiczną
10 lipca do grona najemców Galerii Pomorskiej dołączył Silver Dragon. To pierwszy w Bydgoszczy lokal tej popularnej sieci, serwującej potrawy kuchni wietnamskiej, chińskiej i tajskiej.
Hiszpański Kamalion ma 32 sklepy na rynku polskim
Kamalion, hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, kontynuuje ekspansję na rynku polskim. Otworzyła druga lokalizację we Wrocławiu. Jest to 32. lokalizacja marki w Polsce.