komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa InPost wzmacnia swoją obecność na Półwyspie Iberyjskim
Grupa InPost przejęła hiszpańskiego dostawcę usług kurierskich i fulfillment. Dzięki temu wzmocniła swoją ogólnokrajową sieć logistyczną oraz poszerzyła ofertę produktową w regionie.
Ingka Centres: Wola Park wzmacnia ofertę gastronomiczną
Restauracja Tran Tran znana jest z serwowania autentycznych dań kuchni wietnamskiej. Marka rozwija się, działając również jako bistro Fuji Sushi & Soups by Tran Tran w Wola Parku.
Zmiana na kluczowym stanowisku w Globalworth
Po blisko 9. latach kierowania operacjami nieruchomościowymi Artur Apostoł podjął decyzję o rezygnacji z funkcji współzarządzającego biznesem Globalworth w Polsce i odejściu z firmy.
Sieć Empik debiutuje w kolejnym mieście
28 czerwca, Empik po raz pierwszy zawitał do Prudnika. Nowy salon popularnej marki zlokalizowany jest w parku handlowym przy ul. Sybiraków 2. Nowy Empik ma powierzchnię niemal 184 mkw.
[ANALIZA] UCE RESEARCH: dynamika wzrostu cen kolejny miesiąc z rzędu idzie w górę
W czerwcu br. codzienne zakupy zdrożały rdr. o 5,8%. To oznacza, że kolejny miesiąc z rzędu dynamika wzrostu cen delikatnie idzie w górę. Najbardziej podrożały słodycze i desery, bo o 16,1% rdr.
Wrocław Fashion Outlet przyciąga nowych najemców
Przybywa najemców Wrocław Fashion Outlet. Od 2 lipca klienci mogą robić zakupy w nowym salonie marki Salewa. Ofertę mody damskiej oraz męskiej obiektu wzbogaciło też otwarcie sklepu marki Desigual.
Coraz dłuższa lista najemców CH Tulipan
Kolejne sklepy przybywają na mapie handlowej Centrum Handlowego Tulipan. Swój salon o powierzchni 500 mkw. otworzy marka Sinsay. Wkrótce mapa centrum wzbogaci się również o sklep Paryżanki Boutique.
Kodano Optyk kontynuuje ekspansję u południowych sąsiadów
Sieć Kodano Optyk kontynuuje zagraniczną ekspansję. Otworzył dwa salony w Pradze. Pierwszy z nich znajduje się w Galerii Fenix, a drugi w Galerii Harfa.
Pepco zbadało, kto jest jego głównym klientem
Z najnowszego badania Shopper Study wynika, że w znacznej większości stałymi bywalczyniami sklepów Pepco są kobiety. Średnia wieku dla wszystkich konsumentów wynosi natomiast 41,5 lat.
EPP: Galerii Olimpia wzmacnia tenant mix
Niedługo propozycję Galerii Olimpia w Bełchatowie uzupełnią: worldbox i McDonald’s. Klienci mogą już robić zakupy w salonie Greenpoint i Top Secret oraz w powiększonym lokalu NEW YORKER.
Lidl umacnia swoją pozycję na polskim rynku i otwiera kolejny sklep
Sieć Lidl Polska kontynuuje rozwój sieć sklepów. Kolejną swoją placówkę otworzy 11 lipca br. w Mszczonowie. Dysponuje on ok. 1350 mkw. powierzchni sali sprzedaży.
Sylwester Cacek, Sfinks Polska: na przychody wpływają przekształcenia lokali na franczyzowe
Restauracje sieci Sfinks Polska wypracowały w I półroczu br. przychody ze sprzedaży gastronomicznej na poziomie 102,62 mln zł wobec 99,5 mln zł rok wcześniej. Oznacza to wzrost o 3,1% r/r.