komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Sieć kawiarni the White Bear Coffee rozwija się w kolejnych miastach Polski. Najnowszy lokal powstał w Nysie. To 24. lokalizacja marki i ważny etap w umacnianiu jej obecności na południu kraju.
W Poznaniu otwarto nowy Kaufland z nowoczesnym komfortem, szeroką ofertą i pasażem usługowym. Market ma 2800 mkw. sprzedaży i ponad 5200 mkw. powierzchni całkowitej.
Z analizy ponad 94 tys. cen detalicznych z 44 tys. sklepów wynika, że spadek dynamiki ich wzrostu lekko wyhamował. W listopadzie br. codzienne zakupy podrożały średnio o 4,2% rdr.
LCP Poland, part of M Core kończy grudzień otwierając trzynasty park handlowy w bieżącym roku - M Park w Trzebiatów. Nowa inwestycja z ponad 6.250 m kw. GLA już na starcie jest w pełni wynajęta.
Marc O’Polo rozwija obecność w outletach FACTORY, otwierając nowy salon w FACTORY Gliwice i zwiększając powierzchnię w FACTORY Annopol. Tym samym marka jest obecna w całej sieci FACTORY w kraju.
Benefit Systems przejmuje 51% sieci Endorfina (11 klubów), wzmacniając ofertę na południowym wschodzie. Jej portfolio własnych obiektów wzrośnie do ok. 280 klubów.
Gemini Park Tarnów wprowadza klientów w nową jakość zakupów elektroniki. Zmodernizowany salon Media Markt, urządzony według najnowszego konceptu sieci.
Szacujemy, że na rynku działa co najmniej 15 tys. niezależnych sklepów, które mogą do nas dołączyć - mówi Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash.
Globalny luksus hamuje, lecz w Polsce rynek ma urosnąć o 7,7% w 2025 r. mimo wzrostu cen (+54% od 2019). Branża jest silnie spolaryzowana – top 2% klientów generuje ok. 40% przychodów.
Lidl Polska rozwija sieć otwierając nowe lokalizacje. 4 grudnia zostały otwarte placówki w Imielinie i Zdzieszowicach, zaś 11 grudnia zostaną otwarte sklepy w Trzebiatowie oraz w Tarnowskich Górach.
Listopad 2025: Esotiq & Henderson osiągnęła 23,9 mln zł przychodów (-6% r/r). Po 11 mies. 280,7 mln zł (+7% r/r). Powierzchnia sklepów Esotiq wyniosła, 18 072 mkw. co oznacza spadek 0,5% r/r.
Grand Optical umacnia swoją pozycję na rynku polskim. 5 grudnia w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie został otwarty salon o powierzchni blisko 170 mkw. w zupełnie nowej odsłonie.