[WYWIAD] Ewa Derlatka-Chilewicz, Cushman & Wakefield: młode pokolenie kupuje doświadczenia

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W targach SCF 2025 Spring weźmie udział bardzo mocny zespół ekspansji sieci Woolworth Polska. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
Przybywa najemców Pasażu Grunwaldzkiego. Ofertę gastronomiczną wzbogacił lokal KuciKuci, który serwuje japońskie kanapki SANDO. KuciKuci znajduje się w FoodStacji na poziomie +2.
12 marca został otwarty market budowlany Bricomarché w Górze Kalwarii, przy ul. Pijarskiej 123. Sklep powstał w kompleksie przebudowywanym i rozbudowywanym przez spółkę Redkom Development.
Sieć C&A otworzyła odnowiony sklep w Centrum Janki w Warszawie. Po remoncie lokal zajmuje powierzchnię około 1 800 metrów kwadratowych. Sklep C&A prezentuje najnowszy koncept wizualny marki.
22 marca w Galerii Kazimierz odbędzie się kolejna edycja Małego Kazimierza. Tym razem atrakcje zostały przygotowane we współpracy ze Smart Kids Planet.
Enata Bread kontynuuje ekspansje sieci Gorąco Polecam.Smaki z Piekarni i otworzyła dwie lokalizacje. Pierwsza z nich mieści się w CH Batory w Gdyni, a druga przy Pięknej 28 w Warszawie.
50% obiektów handlowych musi zmierzyć się z wyzwaniami, które wynikają albo z mało sprzyjającej lokalizacji, albo dużej konkurencji na lokalnym rynku - mówi Paulina Bauer, Cushman & Wakafield.
15 marca w CH Tulipan w Łodzi po raz drugi odbędzie się EKO Targ. To spotkanie ludzi, idei i produktów, które łączy jedno – troska o naszą planetę i lokalną społeczność.
17 marca 2025 r. otwarta zostanie druga restauracja Popeyes w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem smak Luizjany zawita na Dworzec Główny PKP we Wrocławiu.
W CH Korona w Kielcach otwarto pierwszy lokal Tchibo w mieście. To kolejny na mapie Polski punkt marki stworzony zgodnie z konceptem łączącym sklep z przestrzenią kawiarnianą.
CH Bonarka wchodzi w ostatnią fazę modernizacji. Pod koniec stycznia rozpoczęła się przebudowa części restauracyjnej. Powierzchnia food courtu, zostanie znacząco powiększona, unowocześniona.
Carrefour Polska kontynuuje rozwój swojego konceptu C4NDYLAND. Dostępny jest już w ponad 130 sklepach stacjonarnych sieci. C4NDYLAND to oferta skierowana do klientów poszukujących unikalnych smaków.