komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa Eurocash zabezpiecza finansowanie działalności na kolejne lata:1 mld zł od konsorcjum ośmiu banków
Grupa Eurocash zawarła umowy kredytowe z konsorcjum 8 banków na łączną kwotę 1,001 mld zł. Firma może wykorzystać te środki na finansowanie ogólnych celów, refinansowanie istniejącego zadłużenia czy finansowanie rozwoju sieci franczyzowych.
Marka Unisono dołącza do najemców Centrum Handlowego Auchan Gdańsk
Centrum Handlowe Auchan Gdańsk wzmacnia swoją ofertę modową. 7 lipca do grona najemców obiektu dołączyła polska marka UNISONO, oferująca odzież i dodatki dla kobiet ceniących swobodny, nieformalny styl.
Sieć sklepów S’portofino pozyskała inwestora. W planach ekspansja na rynkach zagranicznych
Fundusz private equity Avallon MBO zgłosił do UOKiK zamiar przejęcia większościowego pakietu udziałów w SAT sp. z o.o. SAT to właściciel sieci sklepów S'portofino. Spółka stawia na sprzedaż omnichannel w oparciu o sieć 7 flagowych sklepów
[WYWIAD] Marek Garus, Carrefour Polska: E-commerce zadziała tylko wtedy, gdy jest dobrze przygotowany
E-commerce zadziała tylko wtedy, gdy jest dobrze przygotowany i kiedy znamy potrzeby klientów w danym mieście - mówi Marek Garus, Carrefour Polska
Douglas z nowym konceptem w Galerii Karuzela Kołobrzeg. Nowa perfumeria już działa
Galeria Karuzela Kołobrzeg – największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w mieście – regularnie poszerza ofertę handlową. W ostatnich dniach na terenie obiektu otwarto perfumerię Douglas.
McDonald’s i Glovo zacieśniają współpracę i oferują darmowe dostawy
Glovo Prime jest pierwszą usługą subskrypcyjną oferowaną przez platformy do zamawiania jedzenia, w której dostępny jest McDonald’s.
Stokrotka kontynuuje rozwój e-commerce i otwiera e-sklepy w kolejnych miastach
Stokrotka kontynuuje rozwój sklepu internetowego. Od 6 lipca, zakupy w e-sklepie sieci można zrobić w nowej lokalizacji – Wałbrzychu. Z oferty Stokrotki online można skorzystać zarówno w opcji z dostawą zakupów do wybranego miejsca, jak i odbiorem osobistym.
Sieć sklepów Wittchen szacuje wyniki. Rosną przychody ze sprzedaży
Spółka Wittchen S.A., producent i sprzedawca dodatków modowych oraz akcesoriów skórzanych, poprawia wyniki sprzedaży. Według szacunków, w drugim kwartale 2023 r. w segmencie detalicznym sprzedaż spółki wzrosła o 30 proc. rdr do 96 mln zł
KiK startuje z nowym programem lojalnościowym. To wynik świadomie zaplanowanej strategii rozwoju marki
Działająca od 11 lat w Polsce i posiadająca blisko 450 lokalizacji na terenie naszego kraju sieć sklepów KiK, pod koniec czerwca zainicjowała program lojalnościowy myKiK dla rodzimych klientów.
Carrefour kontynuuje rozwój hipermarketów we franczyzie. Kolejny sklep w tym formacie w Gdańsku
Carrefour uruchomił kolejny hipermarket franczyzowy. Do działającego w tym formacie obiektu z Bełchatowa dołączył drugi, zlokalizowany w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. To efekt stale rozwijanej przez sieć współpracy z niezależnymi lokalnymi przedsiębiorcami.
[RAPORT] Handel, gastronomia i przemysł najwięcej zalegają zarządcom nieruchomości
Zapewnienie bezpieczeństwa eksploatacyjnego i energetycznego użytkownikom obiektów komercyjnych to nie jedyne zadanie zarządców nieruchomości. Równie ważne jest też gospodarowanie finansami nieruchomości, a konkretnie obsługa należności.
Krzysztof Wyrzykowski, Colliers: Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
- Od wielu miesięcy obserwujemy ożywienie w kontekście rozwoju marek z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy, które planują ekspansję w naszym kraju - mówi Krzysztof Wyrzykowski, senior associate z Działu Powierzchni Handlowych w Colliers.