

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Grupa LPP koncentruje się obecnie przede wszystkim na ekspansji Sinsay. W ramach bieżącej strategii LPP planowało otwarcie aż 1.500 salonów Sinsay w br. Cel ten jednak skorygowano do 1.100 sklepów.
Fundacja eFkropka i EPP rozpoczynają kampanię #ZadbajOMental. Jej celem jest wprowadzenie tematu zdrowia psychicznego do centrów handlowych i przestrzeni biurowych.
Na początku sierpnia w Galerii Pomorskiej został otwarty dla klientów salon Volcano. Jest to jedyny w Bydgoszczy sklep tej polskiej marki. Salon zajął powierzchnię ponad 160 mkw.
26 lipca w Nowym Sączu została otwarta nowa sala zabaw Xtreme KiDS. To kolejna lokalizacja w dynamicznie rosnącej sieci, który łączy misję społeczną z przyszłościowym modelem biznesowym.
Kaufland intensyfikuje działania na rzecz ekologii, modernizując instalacje chłodnicze w swoich sklepach. Do tej pory sieć wdrożyła ekologiczne zmiany już w 76 placówkach na terenie całego kraju.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lipcu przezEsotiq & Henderson S.A. wyniosły około 36 mln zł. Były wyższe o ok 9 proc. od przychodów uzyskanych w lipcu 2024 r.
Marka Apart otworzyła nowy salon w Toruniu. Na ponad 200 mkw., prócz wysokiej jakości biżuterii, znajduje się punkt sprzedaży stacjonarnej eSklepu Mennica.apart.pl.
Grupa CCC w Q2 odnotowała historycznie najwyższy wynik EBITDA w pojedynczym kwartale (481 mln PLN). Okres ten był czasem przyspieszenia rozwoju powierzchni handlowej – jej dynamika wyniosła +17% rdr.
Era Park Handlowy Iława był pierwszym parkiem handlowym w regionie. Trwa jego rozbudowa, w wyniku której swoje pierwsze w mieście sklepy otworzą: TEDi oraz Worldbox.
Manufaktura nieustannie urozmaica ofertę gastronomiczną. Na kulinarnej mapie kompleksu pojawiła się nowa restauracja serwująca kuchnię polsko-żydowską- uKALMANA.
Regionalny park handlowy BIG Piła uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę. Do grona najemców projektu o łącznej powierzchni 38,000 mkw GLA dołączają kolejne marki – w tym drogeria dm.
Na targach #scf2025fall nie zabraknie przedstawicieli sieci Action. Mocno reprezentowany będzie dział Acquisition. Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025 w Warszawie.