komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Galeria Młociny rozdaje zestawy LEGO o łącznej wartości 64 000 złotych
Galeria Młociny, która przygotowała dla klientów wyjątkową akcję – do soboty, 11 marca, rozdaje zestawy legendarnych klocków o łącznej wartości 64 000 złotych. Klienci dostaną aż 1600 zestawów oryginalnych klocków LEGO.
[WYWIAD] Katarzyna Podlejska, Cooach CX AB: Pozytywne doświadczenia klientów, to większa szansa na ich powrót do sklepu
Pierwszym krokiem do poprawy doświadczenia klienta jest postawienie diagnozy. Na ostatnim etapie poprawiamy wyniki sprzedaży razem w klientem, będąc niejako jego zewnętrznym działem CX - mówi w rozmowie z Retailnet Katarzyna Podlejska CEO, Cooach CX AB
Outlet Park Szczecin rozwija segment marek premium w outletowych cenach
W dobie rosnących kosztów życia, formaty outletowe zyskują na popularności. Polacy – nie chcąc rezygnować ze swoich przyzwyczajeń zakupowych – szukają okazji cenowych. Zarządzany przez EPP Outlet Park Szczecin sukcesywnie poszerza więc ofertę marek modowych.
Z początkiem marca ruszył nowoczesny system parkowania w Lublin Plaza
Centrum handlowe Lublin Plaza stawia na wygodne rozwiązania i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów z nowym systemem parkingowym. Już od 1 marca br. goście galerii mogą korzystać z parkingu bez konieczności pobierania biletu.
Benefit Systems przejmie 16 klubów Calypso, powiększając sieć własnych obiektów fitness do 186
Spółka Benefit Systems znacząco umocni pozycję na polskim rynku fitness, przejmując 16 klubów od Calypso Fitness S.A., z którą współpracuje od początku istnienia Programu MultiSport. Wartość transakcji została ustalona na 54 mln złotych.
Sieć SPAR z nagrodą Business Idea 2023 w kategorii Polecany Koncept Biznesowy
Sieć SPAR została nagrodzona w plebiscycie Business Idea 2023 w kategorii „Polecany Koncept Biznesowy". “Ta nagroda to potwierdzenie, że nasz koncept biznesowy jest atrakcyjny i efektywny." - mówi Wayne Hodson, prezes zarządu sieci SPAR w Polsce.
Ekologia i CSR sieci handlowych tracą na znaczeniu. Konsumenci głównie stawiają na niskie ceny
Wyniki badania pracowni KANTAR Polska pokazują, jak w ostatnim roku zmieniła się struktura konsumencka. Wciąż największy udział mają rozważni i pragmatyczni shopperzy, którzy starają się jak najtaniej kupować markowe produkty.
Kaufland Polska po raz kolejny z Gwiazdą Jakości Obsługi przyznaną przez klientów
Kaufland Polska po raz dziesiąty został odznaczony tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi”. Nagroda przyznawana jest co roku firmom, które w badaniu satysfakcji klientów otrzymały najwyższe noty.
Gwiazdę Jakości Obsługi przyznają sami konsumenci.
Allegro stawia na personalizację, by zapewnić jeszcze wygodniejsze zakupy
Blisko 42%1 wszystkich wizyt na Allegro zaczyna się na stronie głównej serwisu. Dzięki wprowadzonym właśnie aktualizacjom w jej architekturze i funkcjonowaniu, codzienne zakupy na platformie będą jeszcze prostsze i wygodniejsze.
[WYWIAD] Paweł Nadulski, Stokrotka: Chcemy zdecydowanie zwiększyć liczbę sklepów w największych aglomeracjach
Chcemy zdecydowanie zwiększyć liczbę Stokrotek w największych aglomeracjach, mam tu na myśli m.in. Warszawę, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Poznań, Wrocław czy Bydgoszcz - mówi Paweł Nadulski, Prezes Zarządu w Elpro Development i Dyrektor Ekspansji w Stokrotka
AmRest ma nową umową sprzedaży KFC w Rosji i oczekuje minimum 100 mln euro
AmRest ma nową umowę sprzedaży biznesu KFC w Rosji i oczekuje, że w rezultacie transakcji otrzyma minimum 100 mln euro. Decyzję o wyjściu z rosyjskiego rynku AmRest podjął po agresji Rosji na Ukrainę.
W ramach 12. edycji Programu Stypendialnego Żabki przyznano granty po 10 000 zł
Żabka Polska przyznała stypendia naukowe, sportowe i artystyczne najbardziej uzdolnionym dzieciom oraz podopiecznym swoich franczyzobiorców, pracowników i współpracowników. Otrzymają oni roczne wsparcie finansowe w wysokości 10 000 zł na osobę.