komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Napollo podsumowuje miniony rok
Głównym filarem rozwoju Napollo w 2022 była kontynuacja strategii otwarć nowych inwestycji – parków handlowych typu convenience, czyli N-Parków. Firma otworzyła w ostatnich miesiącach obiekty w Łanach pod Wrocławiem, Pszczynie oraz Gnieźnie. Rok 2022 to jednak nie tylko nowe otwarcia i rozbudowy – Napollo…

Trendy w e-commerce na 2023
Social commerce, cross-border, re-commerce, a nawet wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości. Są to – według ekspertów IdoSell – jedne z kluczowych trendów w nadchodzącym 2023 roku. Sprzedaż w internecie ciągle rośnie. Coraz więcej osób decyduje się na zakupy online. Dynamiczny rynek potrzebuje nowych rozwiązań…

Rossmann GmbH wśród 30 najlepszych pracodawców na świecie
Amerykański magazyn Forbes opublikował listę najlepszych pracodawców na świecie w 2022 roku. Rossmann GmbH, który jest udziałowcem Rossmanna SDP, zajął wysokie 26. miejsce. Na liście Forbsa „World’s Best Employers” sklasyfikowano 800 firm. Niemiecka spółka Rossmann znalazła się na 3. miejscu…

Biedronka zamyka rok otwarciem 24 nowych sklepów
Biedronka otwiera nowe sklepy w różnych częściach Polski, także w bardzo małych miejscowościach, aby być jak najbliżej swoich klientów. Nie próżnuje nawet podczas przerwy świąteczno-noworocznej, uruchamiając w ostatnich dniach grudnia aż 24 nowe placówki. Nowe sklepy to nie tylko szansa na wygodne, sylwestrowe zakupy,…

[BADANIE] Idealne centrum rozrywkowo-handlowe to…? Czego oczekują Polacy?
Polacy lubią spędzać czas w centrach handlowych nie tylko ze względu na szeroką ofertę zakupową. Jest to także sposób spędzania wolnego czasu – przyciąga ich dostępna tam rozrywka, możliwość obcowania z kulturą i sztuką, a także kulinarne podróże za sprawą restauracji i kawiarni. Czego oczekujemy od centrum…

Genesis Property wchodzi w Nowy Rok z nowym projektem w Żaganiu
Genesis Property może zaliczyć rok 2022 do udanych – wśród sukcesów poznańskiego dewelopera wymienić można m.in. otwarcie nowoczesnych kompleksów handlowych w Ozorkowie i Sobótce oraz całkowity redevelopment Centrum Handlowego Świerczewo w Poznaniu, gdzie w połowie grudnia swój sklep otworzyła sieć handlowa Aldi.…

[KOMENTARZ] Ewelina Ciach: Czy czeka nas powrót do analogowego modelu handlu?
Po dekadzie wydawania i inwestowania środków w cyfrowy handel detaliczny, w nowym roku marki będą skupiać się na czymś zupełnie przeciwnym – tradycyjnym podejściu do biznesu. Przez taki model należy rozumieć asortyment fizyczny, w tym: produkty, sklep stacjonarny, zapasy magazynowe czy też działania, których celem…

UOKiK nałożył na Allegro kary na łącznie ponad 210 mln zł
Prezes UOKiK poinformował, że wydał dwie decyzje, w których nałożył łącznie ponad 210 mln zł kar na Allegro, z czego ponad 206 mln zł za nadużywanie pozycji dominującej, a blisko 4 mln zł za stosowanie klauzul niedozwolonych. Urząd podał, że pierwsza z decyzji dotyczy złamania…

Centra Gemini Park umacniają oferty
Kino w Gemini Park Tychy, nowy operator spożywczy w Gemini Park Tarnów i nowy fitness club w Gemini Park Bielsko-Biała. Gemini Holding nie zwalnia tempa i rozwija tenant-mix w swoich obiektach. 2022 rok był pod tym względem rekordowy, przynosząc aż 26 nowych umów. W sumie…

Netto: Mijający rok był czasem dynamiczego rozwoju
2022 rok to dla Netto kontynuacja dynamicznego rozwoju. Sieć rozszerzyła się do ponad 660 sklepów, otwierając na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy ponad 60 z nich, w tym 2 dzisiaj, a 5 w samym grudniu. Poszerzenie zasięgu, ale również wprowadzenie zmian w zakresie polityki cenowej…

9 sklepów dm od debiutu w Polsce i zapowiedź mocnego, promocyjnego wejścia w kolejny rok.
9 drogerii stacjonarnych, sklep online i aplikacja, 7 charytatywnych akcji kasjerskich, ponad 150 pracowników i ponad 11 tysięcy produktów w asortymencie – dm podsumowuje minione miesiące i starannie buduje rozpoznawalność marki w Polsce. W nowym roku drogeria przywita swoich klientów aż trzema…

[BADANIE] Blisko połowa klientów wyczekuje styczniowych wyprzedaży
Okres wyprzedażowo-zakupowy wciąż trwa, jednak konsumenci równie mocno, jak w przypadku Black Friday i Cyber Monday nastawiają się na noworoczne obniżki cen. Według najnowszych danych, pochodzących z badania Channel Factory Festive Season 2022 – 54 proc. konsumentów zamierza skorzystać…