komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Master Burger: nowa sieć burgerowni wchodzi do Polski
Międzynarodowa sieć restauracji Master Burger otwiera swój pierwszy lokal w Polsce. Na pierwszą lokalizację wybrała Centrum Handlowe Blue City w Warszawie. W transakcji pośredniczyła międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield, reprezentując najemcę.
Sierra Balmain łączy siły z NEPI Rockcastle w zarządzaniu Forum Gdańsk
W styczniu 2023 roku Sierra Balmain rozpoczęła współpracę w zakresie zarządzania umowami najmu oraz świadczenia usług finansowych i księgowości korporacyjnej dla centrum handlowego Forum Gdańsk, należącego do NEPI Rockcastle.
Warszawskie FACTORY Ursus zaprasza kierowców aut elektrycznych i hybrydowych
W warszawskim FACTORY Ursus uruchomione zostały stacje ładowania pojazdów elektrycznych i hybrydowych. Daje to możliwość zaopatrzenia auta w trakcie zakupów w energię potrzebną do jazdy. Urządzenia zostały umiejscowione na parkingu podziemnym outletu.
Trei Real Estate pozyskuje 40 mln euro z Berlin Hyp
Trei Real Estate, podpisał umowę kredytową na kwotę 40 mln euro z berlińskim bankiem Berlin Hyp. Pozyskany kapitał dłużny zostanie przeznaczony na rozwój sieci Vendo Parków oraz dalszą realizację inwestycji mieszkaniowych.
180 mln linii gwarancyjnej na zrównoważony rozwój dla Grupy Eurocash od HSBC
Grupa Eurocash podpisała z bankiem HSBC w Polsce umowę na otwarcie linii gwarancyjnej powiązanej ze zrównoważonym rozwojem. Ustalenie limitu gwarancji na poziomie 180 mln zł ma pomóc polskiej spółce w realizacji ambitnej strategii dekarbonizacji.
[BADANIE] Inquiry: Co zachęca do zakupów? Polacy w świecie promocji
Oferty promocyjne dostępne w sklepach coraz częściej stają się czynnikiem wpływającym na nasze wybory. Aby zbadać to zjawisko, agencja badawcza Inquiry przeprowadziła we współpracy z portalem Moja Gazetka badanie dotyczące zachowań konsumentów wobec promocji.
Wrocław Fashion Outlet zamyka 2022 rok z najlepszymi wynikami w historii
Pomimo wielu wyzwań związanych z sytuacją gospodarczą w Polsce Wrocław Fashion Outlet zakończył 2022 rok z najlepszymi wynikami sprzedażowymi w całej swojej historii. To efekt konsekwentnie realizowanej strategii jedynego centrum w Polsce.
McDonald’s Polska: 30 nowych restauracji na 30-lecie.
30. rocznica obecności na polskim rynku, otwarcie 500. restauracji, ponad 31 tysięcy pracowników i powiększające się grono franczyzobiorców – mimo wyzwań rynkowych rok 2022 był dla McDonald’s czasem dynamicznego rozwoju.
[BADANIE] ARC Rynek i Opinia: W styczniu wzrost optymizmu konsumentów
W styczniu o 11 punktów podniósł się wskaźnik optymizmu polskich konsumentów. Lepiej niż w ciągu ostatnich miesięcy oceniamy naszą jakość życia – poprawa o 5 punktów. – to wyniki styczniowej edycji Radaru konsumenckiego ARC Rynek i Opinia.
LPP Logistics uruchomi w Rumunii pierwsze zagraniczne centrum dystrybucyjne
LPP Logistics planuje uruchomienie w Rumunii nowego centrum dystrybucyjnego o powierzchni 65 tys. mkw. Podpisana przez polskiego operatora logistycznego na 10 lat umowa dotyczy najmu obiektu w miejscowości Bolintin-Deal.
Zofia Morbiato, ZPPHiU: Parkingi są ważnym elementem kosztów wspólnych
Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług (ZPPHiU) wskazuje, że jakość parkingu w centrum handlowym, a także poziom jego bieżącej obsługi, mają bezpośredni wpływ na zainteresowanie klientów – a przede wszystkim na liczbę osób odwiedzających obiekt.
Wysoki poziom komercjalizacji projektów CPI Property Group
W roku 2022 CPI Property Group (CPIPG) zawarł rekordową liczbę umów najmu, w należących do firmy oraz zarządzanych przez nią obiektach biurowych i handlowych. Poziom komercjalizacji w obiektach handlowych wynosi 99%.