komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Ruszają dwa nowe kluby My Fitness Place w Krakowie
4 stycznia w Krakowie otwarte zostały dwa nowe wielkopowierzchniowe kluby popularnej sieci My Fitness Place. Nowoczesne obiekty ze strefą spa, ścianami solnymi oraz saunami znajdują się w dzielnicach Czyżyny oraz Ruczaj. Nowe kluby My Fitness Place oferują szeroki wybór zajęć grupowych, w tym…

Reesco: Modernizacje centrów handlowych zgodnie z ESG
2022 był rokiem zmieniających się trendów i preferencji konsumenckich, związanych z rozwojem nowych technologii. Pojęcie atrakcyjności centrum handlowego jest redefiniowane na naszych oczach. Cały sektor zmagał się także ze skutkami pandemii i wojny w Ukrainie. Inne wyzwania, z jakimi muszą zmierzyć się…

[OPINIE] Szaleństwo cenowe w sklepach. Czy nadchodzi czas spadku konsumpcji ?
Według ekspertów, listopadowe i nawet grudniowe podwyżki cen w sklepach nie były jeszcze szczytem drożyzny. W najbliższych miesiącach codzienne zakupy wciąż będą coraz bardziej kosztowne. Obecnie nie ma szans na wyhamowanie dynamiki wzrostu cen. Niektóre prognozy mówią o inflacji wynoszącej nawet 20% w lutym…

[BADANIE] GFK: Nastroje konsumencie poszły minimalnie w górę
Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 roku ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego…

Polacy lubią ekologiczne opakowania
Mimo wysokiej inflacji i podwyżek cen różnych towarów ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach38% Polaków choć raz wybrało produkt tylko ze względu na ekologiczne opakowanie. 61% Polaków jest gotowych płacić więcej za produkty opakowane w bardziej…

Centra Handlowe Auchan w Bielsku-Białej i Gliwicach rozwijają współpracę z marką Carry
Portfolio Centrum Handlowego Auchan Bielsko-Biała wzbogaciło się o markę Carry, która 14 grudnia otworzyła swój salon w lokalu o powierzchni222 mkw. Z kolei salon Carry, który 2010 roku działa w Centrum Handlowym Auchan Gliwice powiększył powierzchnię do 352 mkw., dzięki czemu od początku grudnia…

Rekordowe zakończenie roku VRG
Sprzedaż Grupy VRG osiągnęła w grudniu 2022 wartość 180,7 mln zł, o 4,2 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Narastająco w dwunastu miesiącach 2022 roku przychody Grupy VRG wyniosły 1,279 mld zł (o 19,6 proc. więcej r/r). Tym…

[WYWIAD] Katarzyna Woźniak, CH Tulipan, Apsys Polska: stawiamy na lokalność
Nie mamy kompleksów – wiemy, że klienci cenią nas za lokalizację, dostępność miejsc parkingowych, wygodę zakupów i zrównoważony tenant mix z różnorodną ofertą sklepów i punktów usługowych. Dlatego z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że nasze centrum jest w bardzo dobrej kondycji – mówi w rozmowie…

[BADANIE] Manufaktura: Czego świadomi konsumenci oczekują od nowoczesnych kompleksów handlowych?
Polityka zrównoważonego rozwoju, wdrażanie strategii opartej na filarach ESG, odgrywają coraz większą rolę w działaniach realizowanych przez przedstawicieli branży retail. Troska o środowisko i aktywności na rzecz lokalnych społeczności to tylko kilka z elementów, które stały się już codziennością w wielu polskich centrach handlowych. Jak…

Nowi najemcy z branży mody, zdrowia i urody, rozrywki oraz gastronomii w Lublin Plaza
W ostatnich miesiącach 2022 r. do grona najemców Lublin Plaza dołączyło sześć nowych marek. Centrum handlowe poszerzyło swoją ofertę w segmencie zdrowia i urody, a także rozrywki oraz gastronomii. Już wkrótce w galerii dostępna będzie także nowa oferta modowa. W sierpniu br. zadebiutował w Lublin Plaza…

Biedronka: Trzy ceny zamiast jednej czyli Omnibus już działa
Klienci Biedronki sięgający po produkty w ramach promocji znajdą teraz na etykietach cenowych aż… trzy ceny. Dzięki temu realnie przekonają się, ile pieniędzy pozostaje na co dzień w ich portfelach dzięki konsekwentnej polityce Biedronki opierającej się na oferowaniu im produktów najwyższej jakości możliwie…

Wittchen: Ostatni kwartał 2023 z prawie 28. procentowym wzrostem
Grupa Wittchen szacuje, że w okresie październik-grudzień 2022 roku miała 135,4 mln zł przychodów, czyli więcej o 27,7 proc. rdr Według szacunków, w czwartym kwartale 2022 r. w segmencie detalicznym sprzedaż wzrosła o 29,5 proc. rdr do 113,1 mln zł, a w segmencie B2B wzrosła…