Factory

Najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych.
Leasing, inwestycje, zarządzanie.
24-25 września 2025, Warszawa

Rejestracja uczestników

Ruszają dwa nowe kluby My Fitness Place w Krakowie

4 stycznia w Krakowie otwarte zostały dwa nowe wielkopowierzchniowe kluby popularnej sieci My Fitness Place. Nowoczesne obiekty ze strefą spa, ścianami solnymi oraz saunami znajdują się w dzielnicach Czyżyny oraz Ruczaj. Nowe kluby My Fitness Place oferują szeroki wybór zajęć grupowych, w tym…

Reesco: Modernizacje centrów handlowych zgodnie z ESG

2022 był rokiem zmieniających się trendów i preferencji konsumenckich, związanych z rozwojem nowych technologii. Pojęcie atrakcyjności centrum handlowego jest redefiniowane na naszych oczach. Cały sektor zmagał się także ze skutkami pandemii i wojny w Ukrainie. Inne wyzwania, z jakimi muszą zmierzyć się…

[BADANIE] GFK: Nastroje konsumencie poszły minimalnie w górę

Święta ożywiły sektor handlowy, jednak konsumenci wciąż niepewnie patrzą w przyszłość. W 2023 roku ponad połowa Polaków spodziewa się wzrostu poziomu bezrobocia i utrzymania dwucyfrowego tempa wzrostu cen towarów i usług. Takie dane płyną z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego…

Polacy lubią ekologiczne opakowania

Mimo wysokiej inflacji i podwyżek cen różnych towarów ponad 60% Polaków deklaruje, że może zapłacić więcej za produkty w bardziej ekologicznych opakowaniach38% Polaków choć raz wybrało produkt tylko ze względu na ekologiczne opakowanie. 61% Polaków jest gotowych płacić więcej za produkty opakowane w bardziej…

Rekordowe zakończenie roku VRG

Sprzedaż Grupy VRG osiągnęła w grudniu 2022 wartość 180,7 mln zł, o 4,2 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Narastająco w dwunastu miesiącach 2022 roku przychody Grupy VRG wyniosły 1,279 mld zł (o 19,6 proc. więcej r/r). Tym…

[BADANIE] Manufaktura: Czego świadomi konsumenci oczekują od nowoczesnych kompleksów handlowych?

Polityka zrównoważonego rozwoju, wdrażanie strategii opartej na filarach ESG, odgrywają coraz większą rolę w działaniach realizowanych przez przedstawicieli branży retail. Troska o środowisko i aktywności na rzecz lokalnych społeczności to tylko kilka z elementów, które stały się już codziennością w wielu polskich centrach handlowych. Jak…

Biedronka: Trzy ceny zamiast jednej czyli Omnibus już działa

Klienci Biedronki sięgający po produkty w ramach promocji znajdą teraz na etykietach cenowych aż… trzy ceny. Dzięki temu realnie przekonają się, ile pieniędzy pozostaje na co dzień w ich portfelach dzięki konsekwentnej polityce Biedronki opierającej się na oferowaniu im produktów najwyższej jakości możliwie…

wittchen

Wittchen: Ostatni kwartał 2023 z prawie 28. procentowym wzrostem

Grupa Wittchen szacuje, że w okresie październik-grudzień 2022 roku miała 135,4 mln zł przychodów, czyli więcej o 27,7 proc. rdr Według szacunków, w czwartym kwartale 2022 r. w segmencie detalicznym sprzedaż wzrosła o 29,5 proc. rdr do 113,1 mln zł, a w segmencie B2B wzrosła…