komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

ALDI ma pierwszy sklep w Kołobrzegu
9 listopada o godzinie 6:00 swoje progi dla klientów otworzył nowy sklep ALDI w Kołobrzegu, który zlokalizowany jest przy ul. Grzybowskiej. – Każde otwarcie sklepu ALDI to dla nas ogromny sukces, jest to potwierdzenie naszego rozwoju. Jako sieć jesteśmy dziś obecni w każdym…

Już wkrótce otwarcie nowego sklepu w koncepcie KOMFORT HOME w Bydgoszczy
Nowy sklep KOMFORT HOME w Bydgoszczy zostanie otwarty przy ul. Rejewskiego 5b już 25 listopada br. Zarówno mieszkańcy Bydgoszczy, jak i okolicznych miast i miejscowości, będą mogli skorzystać z bogatej oferty produktowej, jaką oferują sklepy KOMFORT HOME. W sklepie będzie można znaleźć…

Pierwszy sklep przyłączony „Pod Znak” Bricomarché
Bricomarché proponuje przedsiębiorcom nowe, elastyczne i atrakcyjne formy współpracy franczyzowej. Jedną z nich jest możliwość przyłączenia istniejącego sklepu „Pod Znak” i tym samym dołączenia do sieci z własnym punktem handlowym. 9 listopada br. w Suchorzu otwiera się pierwszy sklep marki działający na nowych…

[KOMENTARZ] Savills: właściciele nieruchomości muszą poprawić efektywność energetyczną
Zgodnie z prognozami firmy doradczej Savills, rosnące ceny energii będą stanowić jedno z największych wyzwań dla właścicieli, zarządców i najemców nieruchomości komercyjnych w 2023 roku. Eksperci firmy identyfikują sposoby na zmniejszenie zapotrzebowania na energię elektryczną w budynkach, które mogą obniżyć jej zużycie…

Nowa szefowa działu komunikacji Auchan Retail Polska
Hanna Bernatowicz objęła stanowisko dyrektora komunikacji w Auchan Retail Polska. Będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne zgodne ze strategią Auchan 2032 wspierające transformację sieci, wizerunek przedsiębiorstwa oraz markę pracodawcy. Hanna Bernatowicz zastąpiła na tym stanowisku Dorotę Patejko, która po 25 latach pracy w Auchan…

[WYWIAD] Radosław Charubin, Multi Ice: nasze formaty wykraczają poza tradycyjne rozwiązania
Przyjęło się, że lodziarnie to biznes typowo sezonowy, jednak nasze franczyzy wykraczają poza tradycyjne rozwiązania. Od dłuższego czasu umożliwiamy Franczyzobiorcom marek „u Lodziarzy” i Lodybonano prowadzenie sprzedaży również jesienią i zimą ze specjalnym zimowym menu. Rozszerzenie oferty to szansa na dodatkowe zyski –…

Cztery nowe centra Atut już gotowe
KG Group zakończyło budowy czterech nowych centrów Atut. Parki handlowe o łącznej powierzchni ponad 50 tysięcy m2 GLA powstały w Krakowie oraz Suchej Beskidzkiej. Tym samym krakowski inwestor jest właścicielem aż 11 centrów Atut w kilku miastach w Polsce. – Postawiliśmy…

Prace przy rozbudowie Toruń Plaza dobiegają końca
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Toruń Plaza w marcu tego roku ogłosiło start rozbudowy. Proces budowy wolnostojącego obiektu handlowego rozpoczął się na działce bezpośrednio sąsiadującej z Centrum. Nowa część Centrum to łączna powierzchnia ponad 3600 m.kw., a ST Plaza Management podpisała już umowy…

Sklep Monnari już działa w Kompleksie Handlowym Raj
Na początku listopada br., polska marka odzieżowa Monnari otworzyła swój salon w Kompleksie Handlowym Raj (Dębica). Sklep o powierzchni 180 m2 został zlokalizowany przy wejściu głównym do obiektu. Monnari to kolejna marka obok m.in.: Tatuum, Sinsay, Cotton Club, Greenpoint, Top…

Biedronka odpowiedzialnie korzysta z energii
Zużycie energii przekłada się na emisję CO2 do atmosfery, co wpływa na podwyższenie globalnej temperatury, dlatego też efektywne zużywanie energii jest dla sieci Biedronka priorytetem. Biedronka rozpoczyna właśnie dużą kampanię świadomościową kierowaną do 80 tys. swoich pracowników, której celem jest uświadomienie,…

Karuzela w Kołobrzegu już działa
Od końca października działa już 8 obiekt handlowy Karuzeli w Polsce. Centrum handlowe, wraz z otwartym już wcześniej sklepem Leroy Merlin ma powierzchnię GLA około 30 tys m kw, posiada 1000 miejsc parkingowych a całość zajmuje obszar prawie 10 ha.…

[ANALIZA] Q4 w e-commerce – na co może liczyć branża w tym roku?
Ostatni kwartał roku to dla branży e-commerce jeden z najbardziej intensywnych okresów. Black Friday, Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy, Mikołajki i Boże Narodzenie – to okazje, które właściciele sklepów internetowych starają się maksymalnie wykorzystać. Co roku jest to czas wyjątkowo wysokich…