

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Marki BOSS nikomu przedstawiać nie trzeba. Ten niemiecki brand latami budował swój prestiż, wykorzystując wysokiej klasy materiały i tworzone z niezwykłą precyzją projekty. Początkowo zdominowana przez garnitury, dziś oferta BOSS poszerzyła się już o modę sportową, casual oraz akcesoria dla kobiet…
Aktywnie zarządzamy naszymi obiektami, zderzając zmieniające się potrzeby odwiedzających z oczekiwanymi wynikami centrów i operujących w nich najemców. – w rozmowie z SCFNews mówi Marek Gładki, Leasing and Asset Management Director w EPP. Jakie trendy i zjawiska zauważa Pan na rynku najemców obiektów…
Firma deweloperska Refield zdecydowała o powiększeniu projektu Pasażu Sanockiego do 17 tys. mkw. powierzchni najmu. Na tej przestrzeni ulokuje się około 23 najemców, operator spożywczy i restauracja drive-thru. Będzie to pierwszy park handlowy w tym mieście. Inwestycja, której koncepcję firma zaprezentowała po raz pierwszy…
Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,15 mln mkw. Od stycznia do września 2022 r. rynek powiększył się o 184,1 tys. mkw. nowej przestrzeni handlowej, z czego 94 proc. to parki handlowe. W budowie pozostaje 355 tys. mkw. powierzchni handlowej, głównie w małych…
Po przerwie związanej z przebudową w październiku do Wrocław Fashion Outlet wróciły marki ONLY i Converse. W przypadku pierwszego z salonów oprócz zmian w wystroju nastąpiło też powiększenie powierzchni sklepu. To jednak nie koniec niespodzianek dla klientów – do grona najemców największego centrum outletowego w regionie dołączyła…
Sieć Carry ma w Polsce już 110 salonów. Najnowszy działa w Wola Parku. Jest to 7. sklep sieci w stolicy. W ostatnim czasie grono najemców centrum handlowego na warszawskiej Woli powiększa się o 3 kolejne lokale: sieć sklepów odzieżowych Carry, pizzerię Love It…
Obecna sytuacja gospodarcza i poziom inflacji wpłyną na kształt Black Friday u 60 proc. badanych e-sklepów. Według danych zebranych przez operatora płatności Tpay, spodziewane zmiany to brak darmowej dostawy (50 proc.), mniejsze obniżki cen (33 proc.), mniejszy budżet marketingowy oraz krótszy…
Obroty wzrosły we wszystkich kategoriach obiektów. W największych galeriach (powyżej 60 tys. mkw. GLA) wzrost wyniósł 26,2%. Duże obiekty (40-60 tys. mkw. GLA) notowały wzrosty o 14,6%, średnie (20-40 tys. mkw. GLA) o 13,6%, a najmniejsze (5-20 tys. mkw. GLA)…
Osobista sytuacja finansowa jest najczęstszym powodem do zmartwienia Polaków, ale we wrześniu odsetek takich opinii spadł znacząco w porównaniu do wcześniejszego miesiąca. Jednocześnie wyraźnie mniej konsumentów deklaruje odkładanie na później większych zakupów – wynika z ostatniej edycji badania Global State of the…
W samym sercu Radomia otworzył się nowy salon polskiej marki odzieżowej Recman. W tym dniu na odwiedzających czekały liczne atrakcje, promocje oraz wyjątkowy gość. Salon Recman odwiedził najwyższy w historii Reprezentant Polski w siatkówce mężczyzn i czołowy gracz lokalnej drużyny Cerrad Enea…
Po zaledwie roku działalności, Żabka Jush została uznana przez radę programową konkursu Fintech Awards najlepszym innowacyjnym rozwiązaniem w kategoriach e-commerce. To kolejny duży sukces pokazujący, że Żabka Jush cieszy się zarówno uznaniem klientów, jak i branży. Fintech Awards to konkurs, który nagradza i docenia…
W ciągu pół roku krakowska IKEA przekazała organizacjom pomagającym osobom z doświadczeniem uchodźczym ponad 35 000 artykułów. Nie była to tylko pomoc rzeczowa. Pracownicy sklepu zaprojektowali wnętrza, z których korzystają uciekający przed wojną, dostarczali i składali meble, pomagali też przy segregacji darów. Według szacunków organizacji,…