komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Jędrzej Wittchen: nasze inwestycje w rozwój sprzedaży zagranicznej przynoszą efekty
W I półroczu Grupa WITTCHEN osiągnęła 205,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, nieco więcej niż rok wcześniej (205,8 mln zł). To głównie zasługa rosnącej sprzedaży na rynkach zagranicznych.
LIDL konsekwentnie realizuje strategię rozwoju
Sieć Lidl Polska kontynuuje rozwój na Pomorzu. 25 września mieszkańcy Pruszcza Gdańskiego zyskali dostęp do nowego sklepu przy ul. PCK 2. Jest to trzecia placówka marki w mieście.
[ANALIZA] Proxi.cloud: w wakacje centra handlowe na małym minusie
W okresie tegorocznych letnich wyprzedaży galerie i centra handlowe odwiedziło o 3,9% mniej klientów niż rok wcześniej. Średni czas pobytu w tego typu obiektach skrócił się o 5,2% rdr.
Answear.com znacząco poprawił rentowność w II kwartale 2025
Answear.com w II kw. br. wrócił na rentowną ścieżkę wzrostu po okresie intensywnych inwestycji. EBITDA Answear.com w II kw. 2025 r. wyniosła 20,3 mln zł, a w całym I półroczu 30,2 mln zł.
Fit Cake wkracza na niemiecki rynek i otwiera lokal w Berlinie
Białostocka franczyza Fit Cake kontynuuje międzynarodową ekspansję. Marka uruchomiła swoją pierwszą kawiarnię w Niemczech. Berlińska placówka mieści się przy Bismarckstraße 38.
[ANALIZA] Gemius: stabilizacja na rynku e-commerce
Ponad połowa badanych używa AI przy zakupach, ale preferuje kontakt z człowiekiem. Większość e-konsumentów kupuje online przez urządzenia mobilne.
Zakończyła się rekordowa edycja targów #scf2025fall! Dziękujemy!
24-25 września odbyło się najważniejsze wydarzenie dla rynku centrów handlowych w Polsce – targi #scf2025fall. Ta edycja była rekordowa. Wzięło udział aż 1656 uczestników, w tym ponad 500 najemców.
Wysoka frekwencja i udana zabawa na Afterparty kończącym pierwszy dzień #scf2025fall
Pierwszy dzień targów SCF 2025 Fall zakończyło uroczyste After Party. Odbyło się w Klubu BANK. W After Party wzięła udział rekordowa liczba uczestników targów, bo aż 485 osób.
Firma LCP Poland, part of M Core otworzyła już szósty park handlowy w tym roku
LCP Poland, part of M Core, otworzył szósty M Park w 2025 roku. Tym razem portfel funkcjonujących parków handlowych firmy wzbogacił się o M Park Nowa Ruda. Obiekt,to niemal 5.500 m kw. GLA.
DOUGLAS umacnia swoją pozycję na rynku – nowe otwarcia i modernizacje drogerii
DOUGLAS intensyfikuje swoją obecność w Polsce. 25 września marka otworzyła dwie nowe perfumerie, a 26 września re-otwarta zostanie po modernizacji w CH Blue City.
Stephen Borchert, Pepco: skupiam się na marce Pepco w kluczowych regionach Europy
Przychody Pepco Group powinny przekroczyć EUR 4,5 mld euro Grupa spodziewa się uruchomić 84 nowe sklepy netto w trakcie czwartego kwartału br. Planuje zamknąć rok z 248 nowymi sklepami netto łącznie.
Kaufland debiutuje w kolejnym mieście na rynku polskim
Od 25 września mieszkańcy Radzynia Podlaskiego mogą korzystać z nowoczesnego marketu Kaufland przy ul. Jana Pawła II 1. Zajmuje on powierzchnię 3808 mkw.





