Neinver
NEINVER zanotował 5% wzrost sprzedaży w okresie I–X. Wzrost przyspieszył wiosną i utrzymał się latem. W III kw. sprzedaż wzrosła o ponad 6% r/r, a w październiku o 6,5%, wzrosła tez liczba klientów.
Centrum Klif Gdynia
SCF 2025. Fall

Za nami rekordowa edycja SCF Fall.
1654 uczestników. Dziękujemy!
24-25 września 2025, Warszawa

Zobacz social wall

[BADANIE] GFK Polonia: Ma być tanio! Co jeszcze liczy się dla Polaków? Marki własne zyskują w oczach klientów.

W czasach, gdy dla konsumentów głównie liczy się cena, wybieramy marki własne sieci handlowych. Po takie produkty aktualnie sięga praktycznie każdy z nas. Udział „private labels” w całościowym koszyku zakupowym systematycznie rośnie i stanowi już ponad 20% sprzedaży – wynika z opracowania "Private Brands Mini Report" zrealizowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.