komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Pasibus otwiera 26. lokal w Polsce i 2. w Poznaniu
Już w najbliższy weekend, 7-8 maja br. mieszkańcy Poznania będą mogli po raz pierwszy spróbować kultowych burgerów Pasibusa w nowym lokalu przy ul. Święty Marcin w samym centrum miasta. To druga restauracja tej marki w Poznaniu, 26. lokal w Polsce i zarazem kolejny stworzony we współpracy ze spółką…
[WYWIAD] Błażej Białczyk, Eurocash: Sprawdzamy nasz model sprzedaży
Już teraz mogę powiedzieć, że w drugim kwartale tego roku planujemy otwarcie 20 kolejnych sklepów. Na razie jednak skupiamy się na maksymalnym wykorzystaniu potencjału w tych miejscach, gdzie działaliśmy dotychczas: Polsce wschodniej, południowo-wschodniej i części Polski centralnej. Cały czas testujemy różne…
Sweet Gallery: Wynajem – nowa forma współpracy franczyzowej
Sweet Gallery otworzyła już ponad 700 punktów Lodolandia i SiGelato. W 2022 roku franczyzodawca nie zwalnia tempa. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej. Od nowego sezonu wiosenno-letniego 2022 roku osoby zainteresowane modelem franczyzowym obu marek mogą wynająć przyczepę…
Platforma MODIVO debiutuje w Austrii i Słowenii
MODIVO – multibrandowa platforma jest już dostępna na 15 europejskich rynkach. Do listy krajów, w których prowadzi sprzedaż online e-commerce z modą włączył Austrię i Słowenię. Europa Środkowa i Wschodnia to obszar, na którym branża e-commerce odnotowuje jeden z najszybszych wzrostów na świecie. W 2020 roku wyniósł aż 21,5…
Dostawy do punktów odbioru to mniej zwrotów w e-commerce
Według danych Izby Gospodarki Elektronicznej, aż 84% konsumentów w Polsce robi zakupy w Internecie. Co ciekawe, aż 97 proc. z nich zakłada możliwość zwrotu przy zakupach on-line. Ich sprawna obsługa jest dziś ważnym elementem e-handlu, zwłaszcza w sektorze modowym, gdzie darmowe zwroty…
Gomez rozwija Centrum Dystrybucyjne
Multibrand z modą premium zdecydował o zwiększeniu powierzchni magazynowej do 12 tys. m kw. Centrum Dystrybucyjne w Swadzimiu ma usprawnić proces dostaw na wszystkie rynki, na których marka prowadzi sprzedaż i zapewnić profesjonalne zaplecze do dalszej ekspansji. Docelowo pomieści ponad 750 tys. produktów. Transakcję przeprowadziła…
Cushman&Wakefield: wojna odciska piętno na rynku nieruchomości
Według analityków Cushman & Wakefield wojna w Ukrainie, niepewność związana z inflacją, rosnące koszty budowy i częste zmiany stóp procentowych odbiły się negatywnie na regionie CEE. Mimo to rynek nieruchomości wykazał się odpornością, o czym świadczy szereg dużych transakcji sfinalizowanych w pierwszym…
[WYWIAD] Rafał Lądowski, NEONAIL: Centra handlowe są dla nas naturalnym środowiskiem
Poszukujemy lokalizacji, które charakteryzują się wysokim trafikiem, więc centra handlowe są dla nas naturalnym środowiskiem, w którym funkcjonujemy i nie zamierzamy zmieniać tej drogi. Nasze punkty własne i franczyzowe wypełniają przestrzeń w centrach handlowych – mówi w rozmowie z Retailnet Rafał Lądowski, Dyrektor Handlowy, Cosmo Group,…
Mallson Polska – owocne targi SCF
Mallson Polska – od blisko 15 lat będąca w czołówce firm doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych – pomyślnie podsumowuje kolejną edycję targów SCF. Na tegorocznej wiosennej edycji najemcy mieli okazję zapoznać się na stoisku Mallson z premierą nowych projektów komercjalizowanych i realizowanych…
Sylwester Cacek, Sfinks: fundamenty biznesu mamy solidne
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w 2021 r. wyniosła 103,39 mln zł i była nieco wyższa niż w 2020 r. mimo mniejszej liczby restauracji i dłuższego okresu lockdown. Wielomiesięczne zamknięcie gastronomii odbiło się jednak na rocznych wynikach Sfinksa – jednostkowe przychody…
Już 5 maja nastąpi otwarcie drogerii dm w Jeleniej Górze.
W czwartek 5 maja o godzinie 8.00 rano drogeria dm otworzy swoje drzwi dla mieszkańców Jeleniej Góry. W dniach 5-7 maja w sklepie zlokalizowanym przy ulicy Jana Pawła II 31b na odwiedzających czekać będzie szereg atrakcji dla rodzin z dziećmi. Choć w dm…
[RAPORT] GFK: Kolejny miesiąc spadku nastrojów konsumenckich
Kwiecień 2022 r. to kolejny miesiąc z rzędu, w którym firma GfK odnotowała w Polsce spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Pomimo silnych negatywnych czynników, takich jak wojna w Ukrainie, rekordowa inflacja, czy stale rosnące stopy procentowe, reakcje nabywców nie są gwałtowne. Na rynku widać raczej umiarkowany pesymizm…