Neinver
NEINVER zanotował 5% wzrost sprzedaży w okresie I–X. Wzrost przyspieszył wiosną i utrzymał się latem. W III kw. sprzedaż wzrosła o ponad 6% r/r, a w październiku o 6,5%, wzrosła tez liczba klientów.
Centrum Klif Gdynia
SCF 2025. Fall

Za nami rekordowa edycja SCF Fall.
1654 uczestników. Dziękujemy!
24-25 września 2025, Warszawa

Zobacz social wall

EPP oszczędza energię

EPP, największy zarządca centrów handlowych w Polsce, wprowadził w swoich obiektach szereg rozwiązań mających na celu oszczędzanie energii. To odpowiedź firmy na sytuację na rynku energii, ogólnoświatowy apel o jej oszczędzanie oraz rosnące koszty mediów. Jest to także ważny krok w realizacji zobowiązania EPP, podjętego…

Sklep internetowy dm.pl obniża limit darmowej dostawy

Drogerie dm promują produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i włosów oraz obniżają limit darmowej dostawy w sklepie internetowym dm.pl. Marka zapowiada dalszy rozwój obszaru e-commerce Sklep internetowy dm.pl obniża limit darmowej dostawy z 222 zł na 199 zł. Drogerie stale rozszerzają…

Woolworth wybrał ATUT Kraków na jeden z pierwszych sklepów w Polsce

Niemiecka firma handlowa Woolworth od wielu lat z powodzeniem prowadzi ekspansję we własnym kraju, a w 2023 roku otworzy swoje pierwsze sklepy w Polsce. W ostatnim czasie podpisana została umowa najmu na jeden z pierwszych sklepów Woolworth w Polsce. Jeden z pierwszych sklepów będzie w Krakowie Dzięki…

Carrefour rozwija programy oszczędności energii

W obliczu zbliżającego się kryzysu energetycznego, Carrefour zdecydował się przyspieszyć wdrożenia w sklepach, magazynach i centrali firmy kolejnych dobrych praktyk dot. oszczędzania energii oraz zaplanowanych inwestycji w jej źródła odnawialne . Sieć planuje zamknąć 2022 rok ze zużyciem energii przynajmniej o 6%…

[WYWIAD] Edyta Bobek, Signify i Danuta Grzywacz, Westbridge: Zużycie energetyczne jednym z największych kosztów w centrach handlowych

Nieruchomości komercyjne odpowiadają za 40 proc. zużycia emisji dwutlenku węgla i to jest bardzo widoczne w strategiach ESG, na które inwestorzy zwracają coraz większą uwagę. Zużycie energetyczne jest jednym z największych kosztów, jeżeli chodzi o wynajem w centrum handlowym – mówią w rozmowie z Retailnet/SCF…

NEINVER trzeci rok z rzędu z najwyższą oceną 5 gwiazdek GRESB

Trzeci rok z rzędu NEINVER – czołowy deweloper, inwestor i zarządca nieruchomości oraz wiodący operator centrów outlet – uzyskał najwyższą ocenę 5 gwiazdek w klasyfikacji „Global Real Estate Sustainability Benchmark za 2022 rok”. To globalna inicjatywa, poddająca ocenie realizację celów w obszarze…

4F z dwoma sklepami na piłkarski mundial w Katarze

OTCF S.A. otworzyła właśnie największy i najbardziej reprezentacyjny Sklep Flagowy 4F poza granicami Polski. Nowy salon o powierzchni ponad 460 mkw. znajduje się w jednej z najnowszych i najbardziej prestiżowych galerii handlowych na całym Bliskim Wschodzie – Place Vendome Mall w Ad-Dausze.…

[BADANIE] Netto liderem wzrostu ruchu w dyskontach spożywczych

Zmienia się układ sił na rynku dyskontów. Netto z największym wzrostem liczby unikalnych klientów. Biedronka generuje najwięcej koszyków Z badania, przeprowadzonego wśród ponad 470 tys. konsumentów, wynika, że we wrześniu br. Biedronka wygenerowała 63,8% wszystkich koszyków dyskontowych. Pod tym względem jest absolutnym…