

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W płockich galeriach należących do Grupy Atrium pojawią się nowi najemcy. Dotychczasowe portfolio Atrium Mosty wzmocnią dwie marki, których otwarcie zaplanowano na koniec wakacji tego roku. Decyzję o współpracy z Atrium podjęła spółka Jeronimo Martins Polska S.A., będąca właścicielem marki Biedronka…
Z końcem kwietnia w Galerii Wołomin otworzy się salon z polską, wysokiej jakości kobiecą bielizną o nazwie Esotiq. Marka znana jest w Polsce już od wielu lat i cieszy się dużą popularnością wśród pań w każdym wieku dzięki 20-letniemu doświadczeniu w konstrukcji biustonoszy, a także…
Pasaż Kapelanka w Krakowie systematycznie wzbogaca swoją ofertę. Już wkrótce do grona nowych najemców dołączy rozwijająca się sieć salonów, oferująca niepowtarzalną i markową odzież używaną w stylu mody zero waste. Krakowski obiekt Echo Investment to przestrzeń usługowo-handlowa ściśle odpowiadająca na zróżnicowane…
Za nami pierwszy dzień Shopping Center Forum 2022 Spring. Wiosenna edycja przyciągnęła blisko tysiąc uczestników. Wśród nich znaleźli się deweloperzy oraz przedstawiciele kilkuset sieci handlowych i innych najemców centrów handlowych. Wśród wystawców SCF Spring są m.in. takie firmy, jak: Atrium,…
Znana na całym świecie amerykańska marka Gant otworzyła właśnie swój pierwszy w regionie butik – w Manufakturze. Tym samym łódzki kompleks poszerzył liczną już reprezentację brandów premium, zrzeszonych pod szyldem ManuExclusive. Najlepsze ekskluzywne marki, wyszukany styl i selektywny wybór modnych…
Startup Lite e-Commerce – spółka w Grupie Żabka odpowiedzialna za tworzenie rozwiązań e-commerce – właśnie uruchomił swoją usługę w Krakowie, a od niedawna z usługi błyskawicznych, 15-minutowych dostaw zakupów mogą korzystać również mieszkańcy Katowic oraz Piaseczna. Żabka jest wystawcą oraz partnerem gastronomicznym Shopping…
Fit Cake, znany wytwórca deserów i ciast bez cukru, zamierza zainwestować 1 mln zł w innowacyjne rozwiązania technologiczne, które poprawią dystrybucję i dostępność produktów sieci. Firma czeka na oferty od zainteresowanych przedsiębiorców i wynalazców. Nie tylko z sektora IT. Sieć franczyzowa Fit Cake należy do najszybciej…
Kaufland redukuje ślad węglowy i przechodzi w 100% na zieloną energię. Kaufland stawia kolejny ważny krok w realizacji strategii klimatycznej, zgodnie z którą do 2030 r. zredukuje emisje uwarunkowane działalnością przedsiębiorstwa o 80% w porównaniu z 2019 r. Kaufland jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2022…
Trwa pierwszy dzień Shopping Center Forum 2022 Spring. Wiosenna edycja przyciągnęła blisko tysiąc uczestników. Wśród nich znaleźli się: deweloperzy oraz przedstawiciele kilkuset sieci handlowych i innych najemców centrów handlowych. Wśród wystawców SCF Spring są m.in. takie firmy, jak: Atrium,…
ZPPHiU podsumowało dane dotyczące odwiedzalności centrów handlowych w marcu 2022 r. Wyniki analizowane w zestawieniu dotyczą już trzeciego sezonu dotkniętego skutkami pandemii w porównaniu do roku 2019 czyli ostatniego roku niezakłóconych zakupów w centrach handlowych. W komunikacie ZPPHiU podano, że pod względem odwiedzalności marzec 2022…
Lidl Polska stawia na rozwój kadry menedżerskiej. Firma zapewniła wszystkim dyrektorom roczny program rozwojowy. „Lidl Polska zaczyna się od ludzi”, ta idea przyświeca wszystkim działaniom podejmowanym w ramach strategii personalnej sieci. Firma kładzie nacisk na wysokie zarobki, benefity pozapłacowe oraz możliwości…
Ruszyła wiosenna edycja Shopping Center Forum 2022. W tegorocznej dwudniowej edycji SCF, która odbywa się w dniach 26-27 kwietnia na stadionie Legii Warszawa, weźmie udział około 1000 osób. Wśród uczestników będą między innymi przedstawiciele kilkuset sieci handlowych i innych najemców…