komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Acteeum finalizuje proces komercjalizacji Koszalin Power Center
Wraz z podpisaniem najnowszych umów najmu, Acteeum dynamicznie zmierza do zakończenia komercjalizacji koszalińskiego Power Center. Do grona marek obecnych w projekcie dołączyły New Yorker, CCC i Martes Sport wzbogacając atrakcyjną ofertę zakupową tego centrum handlowego. Koszaliński Retail Park Acteeum to największy…

Marek Kaczmarek, Intersport: Omnichannel i optymalizacja sieci
To był kolejny trudny rok dla Spółki – w liście do akcjonariuszy pisze Marek Kaczmarek, Prezes Zarządu INTERSPORT. Odwiedzających Nasze sklepy w porównaniu do okresu sprzed pandemii była na poziomie ok -30%. Mimo, że liczba odwiedzających była mniejsza, to osiągane wyniki sprzedażowe były lepsze…

[BADANIE] Klienci masowo szukają tańszych produktów
Według badania UCE RESEARCH i Grupy BLIX, wysoka inflacja sprawia, że niemal ośmiu na dziesięciu Polaków szuka w sklepach tańszych produktów lub zamienników. Z kolei ich cena musi być najczęściej o 20-30% niższa, żeby w ogóle była interesująca. Niespełna 40% rodaków głównie próbuje…

CBRE: Inwestycje w nieruchomości komercyjne w Polsce wzrosły prawie o połowę
W nieruchomości komercyjne w Polsce w pierwszym półroczu 2022 r. zainwestowano 2,88 mld euro, czyli o 44 proc. więcej niż rok wcześniej – wynika z raportu CBRE. Największą transakcją była sprzedaż The Warsaw Hub firmie Google za prawie 586 mln euro. To największa…

Lidl otworzy 3 sklep w Stargardzie
Firma Lidl Polska rozwija sieć sklepów, mając na uwadze troskę o środowisko oraz dbając o łatwy dostęp do produktów dla swoich klientów. Już w czwartek, 21 lipca, Lidl otworzy swój nowy obiekt w Stargardzie, przy ul. Szarych Szeregów 18. Nowy sklep sieci Lidl…

[WYWIAD] Agata Iwańska, Signify i Jerzy Tymofiejew, Netto: inteligentne oświetlenie pomaga realizować cele zrównoważonego rozwoju
Dobrze przemyślany i zaprogramowany system sterowania oświetleniem daje jedną podstawową rzecz; solidne zwroty z inwestycji. Oczywiście wynika to głównie z rosnących cen energii. Zmniejszając natężenie oświetlenia w sklepie w stopniu, który jest niezauważalny dla klienta, wpływamy na obniżenie zużycia energii i daje nam to wymierne…

Monnari wzmacnia ofertę Galerii Piastovej
Galeria Piastova, obiekt handlowy Napollo zlokalizowany w Gnieźnie, właśnie poszerza ofertę o kolejną markę modową. Portfolio propozycji zakupowych dla gnieźnian rozszerzy się o Monnari. To kolejna niespodzianka dla klientów tej galerii, która ostatnio wzbogaciła się także o nowe punkty gastronomiczne. Galeria Piastova…

Sunset Suits poszerza portfolio
Od zeszłego piątku mieszkańcy Leszna mogą przymierzyć propozycje stylizacji klasycznej mody męskiej w stacjonarnym salonie Sunset Suits w Galerii Leszno. Poszerzył on portfolio marki, stając się czwartym punktem sieci w Polsce. Jest to kolejny krok w kierunku przywrócenia dawnej świetności legendarnego brandu,…

ALDI na ścieżce zrównoważonego rozwoju
ALDI w Polsce jako pierwszy kraj w Grupie ALDI NORD osiągnął przed wyznaczonym terminem cel w rozwoju bardziej zrównoważonych opakowań w kategorii warzyw i owoców. Już dziś ALDI w Polsce posiada ponad 60% niepakowanych owoców i warzyw w marce własnej. Sieć wyeliminowała także wytłoczki…

Modivo: Przez social media do sklepu przyszłości
Social media zawładnęły naszym światem. Regularnie korzysta z nich prawie 60 proc. całkowitej populacji świata. Ewoluowały na fali rozwoju internetu i stały się miejscem, w którym nie tylko komunikujemy się ze światem, ale również robimy zakupy. Coraz wyraźniej widoczne jest wyodrębnianie się kanału social…

Bonarka ma ubraniomat od 4F
Ubraniomat – automatyczne urządzenie, w którym każdy może zostawić używane ubrania – stanął właśnie przed nowo otwartym sklepem flagowym 4F w krakowskim CH Bonarka City Center. Ubraniomat jest częścią strategii 4F Change i efektem współpracy 4F z marką Ubrania do Oddania. Przekazując…

Grupa Żabka podsumowuje realizację Strategii Odpowiedzialności za 2021 rok
Grupa Żabka realizuje kompleksową Strategię Odpowiedzialności, która jest w pełni zintegrowana ze strategią biznesową organizacji. Podsumowaniem działań podjętych w ramach jej realizacji jest czwarty Raport Odpowiedzialności, który został sporządzony według międzynarodowych standardów raportowania pozafinansowego Global Reporting Initiative (GRI) oraz Sustainability Accounting Standards Board (SASB).…