komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi

Mocny zespół Gemini Holding na targach #scf2025fall
Wśród uczestników jesiennej edycji Forum obecni będą przedstawiciele działu leasingu Gemini Holding. Przewodniczyć im będzie Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzający i Joanna Zemczak, Head of Lease.

Sprzedaż w Europie Środkowo-Wschodniej napędza wyniki Grupy AmRest
W II kw. Grupa AmRest kontynuowała trend wzrostowy osiągając sprzedaż na poziomie 641,7 mln EUR.Na koniec kwartału zarządzała siecią 2103 restauracji, otwierając w tym okresie 21 nowych lokali.

Jan Skowron, KiK: świętujemy 3 miliony uczestników karty myKiK
KiK świętuje kolejny kamień milowy w rozwoju swojej strategii klientocentrycznej. Program lojalnościowy myKiK, uruchomiony w 2023 r., w ciągu dwóch lat zyskał ponad 3 miliony aktywnych użytkowników.

[WYWIAD] Ada Walentek, Nhood: Jedna trzecia rynku wymaga modernizacji
W procesie transformacji centrum handlowego najtrudniejsze jest dopasowanie koncepcji zmian do realnych potrzeb lokalnego rynku - mówi Ada Walentek, Nhood Polska.

MAXIMA GRUPĖ: w pierwszym półroczu przybyło 14 Stokrotek
Skonsolidowane przychody spółek zarządzanych przez MAXIMA GRUPĖ, UAB w I półroczu 2025 roku wyniosły 3,07 mld euro. Spośród 23 nowych sklepów otwartych w pierwszym półroczu 14 powstało w Polsce.

Focus Park w Rybniku świętuje swoją pełnoletność
Focus Park kończy 18 lat i zaprasza rybniczan do wspólnego świętowania. Z okazji jubileuszu centrum przygotowało loterię z wyjątkowymi nagrodami. Do wygrania jest m.in. nowoczesny Fiat 600 hybrid.

JYSK wprowadza nową strategię, aby stać się pierwszym wyborem klientów
W ramach nowej globalnej strategii JYSK planuje zainwestować 2 mld DKK w rozwiązania IT oraz skupić się na otwieraniu nowych sklepów na istniejących rynkach i w dużych metropoliach.

DOMOTEKA wzbogaciła się o kolejnego najemcę
DOMOTEKA konsekwentnie rozwija portfolio marek. Ostatnio mapa handlowa obiektu wzbogaciła się o sklep marki RAMARO. Salon o powierzchni blisko 300 mkw. zawitał na pierwsze piętro DOMOTEKI.

Westfield Mokotów: kluczowi najemcy z sektora jewellery w nowych odsłonach
Zmienia się mapa handlowa Warszawskie Westfield Mokotów. W ostatnich tygodniach trzy marki – ANIA KRUK, Lilou oraz pierwszy flagowy TOUS w Polsce – zaprezentowały swoje salony w nowej odsłonie.

DOUGLAS otwiera swoje perfumerie także w outletach
DOUGLAS kontynuuje ekspansję swojej sieci perfumerii, umacniając obecność w strategicznych lokalizacjach handlowych w kraju. 3 września marka otworzyła perfumerię w Fashion Outlet we Wrocławiu.

Apsys wprowadza nowy koncept w gdańskiej Hali Targowej
Hala Targowa w Gdańsku przechodzi właśnie rewitalizację, aby stać się pulsującą miejską przestrzenią, w której unikalne doświadczenia kulinarne spotkają się z bogatą ofertą kulturalną.

Włodzimierz Wlaźlak, Lidl Polska: w przyszłym roku otworzymy ponad 50 nowych sklepów
Lidl Polska zapowiada dynamiczny rozwój sieci. W przyszłym roku planowane jest otwarcie ponad 50 nowych sklepów, a podobne tempo ma być utrzymane także w kolejnych latach.