

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Zarząd ACTION S.A. szacuje, że według wstępnych, szacunkowych danych obroty za maj wynoszą 228 mln złotych. Stanowi to wzrost o ok. 34,9% w stosunku do obrotów osiąganych w maju 2024 roku.
W 2024 roku aktywność najemców w Europie została ponownie zdominowana przez sieci modowe i gastronomię. Operatorzy rozrywkowi zanotowali największy wzrost zainteresowania powierzchnią.
W imieniu Nhood Services Poland, mam przyjemność zaprosić Państwa do współtworzenia Wilanów Park – najbardziej innowacyjnego obiektu mixed‑use w Warszawie - mówi Hubert Oleksiak.
Dynamiczny rozwój e-commerce wpływa na spadek ruchu w galeriach i centrach handlowych. Jednak klasyczne placówki wciąż mają duży potencjał. Trzeba tylko umiejętnie łączyć online i offline.
CH Plejada Sosnowiec po ponad 20 latach działania na rynku przechodzi gruntowną modernizację. Nowa strefa gastronomiczna, przestrzenie rekreacyjne i odświeżony design to tylko część zmian.
Z rynkowego raportu wiadomo, jak zmieniły się zachowania zakupowe konsumentów w ostatnim roku. Widać, że najwięcej Polaków zaczęło bardziej skupiać się na szukaniu zniżek i promocji – 37,5%.
W sercu miasta znów zrobiło się kolorowo – a to za sprawą efektownych i ekologicznych nasadzeń, które pojawiły się wokół należącej do ECE Galerii Kaskada.
Zarządzane przez EPP rodzinne centrum handlowe M1 Kraków wzmacnia ofertę gastronomiczną, usługową i sportową. Do grona nowych najemców dołączył debiutujący w stolicy Małopolski Sports Direct.
13 czerwca, oficjalnie otwarto nowy lokal Da Grasso przy ul. Przemysłowej 9. To kolejny etap intensywnego rozwoju jednej z najbardziej rozpoznawalnych sieci pizzerii w Polsce.
Jedna z najpopularniejszych sieci sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz pojawi się w Oświęcimiu w całkowicie nowej odsłonie. Już 25 czerwca otwiera się pierwszy sklep Agata w mniejszym formacie.
DOMOTEKA konsekwentnie rozwija swoją ofertę, potwierdzając budowę silnej pozycji w segmencie wyposażenia wnętrz. Tylko w ostatnich tygodniach warszawskie Centrum Designu wzbogaciło się o nowe marki.
Tegoroczna edycja targów #scf2025fall jest dla ROS Retail Outlet Shopping szczególnie wyjątkowa. Po raz pierwszy pokazujemy wszystkie nasze 4 polskie centra Designer Outlet - mówi Thomas Reichenauer.