

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W ub.r. na rynku inwestycyjnym nieruchomości komercyjnych sfinalizowano przeszło 120 transakcji o łącznej wartości ponad 4,8 mld EUR. Sektory handlowy miał 33,9% udziału w całkowitym wolumenie.
25 stycznia Tchibo otworzyło na nowo swój lokal w CH Wola Park w Warszawie. Zmodernizowana przestrzeń łączy sklep z częścią kawiarnianą i zmodernizowanym coffee barem w zupełnie nowym wydaniu.
Analiza ponad 2,2 mln promocji wykazała, że w całym 2024 roku sieci handlowe zrobiły ich o 12,5% więcej niż w 2023 roku. Do tego zdecydowana większość formatów znalazła się na plusie.
Całkowity wolumen transakcji nieruchomości komercyjnych w Polsce w ub.r. przekroczył ponad dwukrotnie wartość z 2023 r. Sektor handlowy zakończył ub.r. łącznym wolumenem 1,6 mld euro.
Z raportu “Jak Polacy lubią płacić online” wynika, że niezmiennie od 2020 roku kluczowe pozostają cena i koszty dostawy. W roku 2024 były ona najważniejsze najważniejsze dla 55% i 44% ankietowanych.
Kolejni najemcy otwierają swoje lokale w Nowej Sukcesji w Łodzi. 23 stycznia został otwarty sklep sieci Woolworth. Zlokalizowany jest na poziomie 1, w pobliżu Sinsay i Tedi.
Rituals Cosmetics otworzył kolejny sklep w Warszawie. 22 stycznia 2025 roku klienci Złotych Tarasach mogli zrobić pierwsze zakupy w nowym salonie. Znajduje się na parterze centrum handlowego.
Przybywa najemców Pasażu Grunwaldzkiego. 24 stycznia swój sklep otworzy marka Flying Tiger Copenhagen. Nowy salon klienci znajdą w Pasażu na poziomie -1.
Kamalion rozbudowuje sieć placówek w Polsce. 23 stycznia 2025 roku hiszpańska marka otworzyła swój 25. sklep w Polsce. Znajduje się on w Przemyślu.
W ramach wzmacniania rozwoju IT i inwestycji JYSK, obszar biznesowy IT staje się częścią zespołu zarządzającego JYSK. Keld Marott awansuje na stanowisko Executive Vice President of IT.
Benefit Systems ustanowił program emisji obligacji o wartości do 1 mld zł. Program ma na celu zdywersyfikowanie źródeł finansowania działań zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na lata 2025-2027.
Lidl Polska po raz 12. z rzędu otrzymał wyróżnienie od „Top Employers Institute” . Po raz pierwszy otrzymał również tytuł „X-Large Enterprise Seal” dla dużych firm.