

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Giacomo Conti pokazuje, co to znaczy być dżentelmenem o wielkim sercu. Ogólnopolska marka mody męskiej, w ramach swojej najnowszej akcji „Pomaganie nie wychodzi z mody” wspiera Fundację Schronisko w Gaju i propaguje adopcję psów i kotów. Akcja ma podkreślić, że bycie dżentelmenem to nie tylko nienaganny oraz elegancki wygląd. To przede…
Echo Investment i Enata Bread, grupa zarządzająca siecią Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, rozpoczynają współpracę w aż pięciu polskich miastach. Firmy podpisały umowę na sześć lokalizacji w powstających i planowanych budynkach Resi4Rent w Warszawie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu i Krakowie. Pierwszych gości powita w kwietniu 2023 r.…
Libero, pomimo obserwowanych trudności rynkowych w ubiegłym roku, systematycznie rozwijało swoją działalność. Pojawiło się sporo cennych marek, wzmacniających naszą ofertą w różnych segmentach – w rozmowie z SCF News / retailnet.pl mówi Aleksander Poltier, Senior Marketing Manager, Echo Investment.…
Kiedy świat biznesu w Gorzowie spotyka się i wspiera, gdy spotykają się ze sobą świat mody i motoryzacji w wydaniu premium, jest oczywistym że powstanie oryginalna realizacja. Galeria Askana zaprosiła do współpracy BMW Bońkowscy i wspólnie udowodniły, że poszukując niebanalnych pomysłów można stworzyć absolutnie wyjątkowe…
Jak wskazuje raport „E-commerce w Polsce 2021” przygotowany przez Gemius, 73% internautów robi aktywnie zakupy online. Produkty spożywcze wciąż przegrywają jednak z sektorem non-food. Czy Pandemia okazała się krokiem milowym dla sektora e-grocery w Polsce? Jakie wyzwania stoją w związku z tym…
Zgodnie z międzynarodową strategią klimatyczną, Lidl Polska stosuje podejście polegające w pierwszej kolejności na unikaniu emisji CO2, następnie redukowaniu, a na końcu kompensowaniu, gdy nie ma innej możliwości. Firma działa wielowymiarowo w tym zakresie. Dodatkowo zawarła umowę ze sprzedawcą energii, gwarantującą wydanie certyfikatów pochodzenia energii…
Jula, szwedzka sieć multimarketów, planuje jesienią jeszcze jedno (poza Częstochową i Toruniem) otwarcie sklepu. Tym razem raj dla majsterkowiczów, profesjonalistów i wszystkich osób aktywnych powstanie w Lubinie w Cuprum Park. – Jesteśmy w Polsce długoterminowo i nadal inwestujemy na polskim rynku –…
Multikino, Carrefour, TK Maxx to tylko niektóre z marek, które zasiliły w ostatnich tygodniach tenant-mixy centrów handlowych Gemini Park. Galerie przyciągają nowych anchorów. O rozwoju oferty obiektów w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach opowiada Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding. Centra Gemini Park…
Super-Pharm wzmacnia współpracę z ID Logistics – partnerem logistycznym specjalizującym się w zarządzaniu projektami logistycznymi w ramach kompleksowych łańcuchów dostaw. W odpowiedzi na wzrost zamówień e-commerce i retail, operator wdraża nowe rozwiązania, które optymalizują i zwiększają wydajność obsługi magazynowej w centrum dystrybucji w Teresinie. Super-Pharm…
Od początku pandemii koronawirusa zakupy online stały się codziennością dla większości z nas. Według najnowszego badania Santander Consumer Banku „Bezpieczni na e-zakupach 2022”, ponad 80 proc. Polaków, z każdej grupy wiekowej, kupowało w internecie w zeszłym roku. W związku z tym bank postanowił…
Mieszkańcy Golubia-Dobrzynia mogą już zrobić zakupy w nowym Pasażu Golubsko-Dobrzyńskim zlokalizowanym przy ul. Sokołowskiej. 31 marca br. Spółka TUF RE otworzyła swój kolejny obiekt. Nowoczesny park handlowy o pow. 3,5 tys. mkw. powstał tuż obok istniejącego supermarketu Biedronka. Pasaż, jak…
Sieć Fit Cake zaprezentowała nowy koncept franczyzowy na rynku – Fit Ice Cream. Kolorowe skutery Piaggio, z których można będzie kupić lody pojawią się na ulicach polskich miast wiosną. Zaoferują lody inne niż wszystkie, bo wegańskie, bez cukru i bez glutenu. Stoi za tym…