

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Polscy konsumenci nadal deklarują pogłębiające się obawy w zakresie bezpieczeństwa. Jednocześnie pogarsza się ich ocena własnej kondycji finansowej oraz jej perspektyw w nadchodzących latach. Rośnie też niechęć do powrotu do pracy w trybie stacjonarnym. Takie są wnioski z raportu przygotowanego przez Deloitte. Końcówka roku…
Na początku grudnia media obiegła wiadomość o 30 000 zaszczepionych przeciwko COVID-19 w placówkach Super-Pharm. Z dnia na dzień ta liczba rosła (i wciąż rośnie), dobijając w tym tygodniu do rekordowych 100 000! Biorąc pod uwagę utrzymującą się sytuację pandemiczną, ta wiadomość niezwykle cieszy, napawa optymizmem i powiela przekaz,…
Pandemia wciąż wywiera silny wpływ na zwyczaje zakupowe Polaków oraz ich oczekiwania wobec producentów i detalistów. Dynamicznie rosnąca inflacja dodatkowo wpływa na to co, jak i gdzie kupujemy. Wartość przeciętnego koszyka zakupowego wciąż rośnie, a to dzieje się kosztem częstotliwości wizyt w sklepach. Spośród…
Zakładana dynamika otwarć 20-25 sklepów rocznie zostanie utrzymana. Mogę powiedzieć, że te plany są nawet ambitniejsze, natomiast wszystko to jest uzależnione od podaży powierzchni handlowej. Nie jest tajemnicą, że w tej chwili powierzchnie komercyjne raczej są realizowane w postaci parków handlowych. Plany naszej ekspansji są zatem uzależnione…
Eobuwie.pl S.A. rozpoczyna prace nad zmianą nazwy spółki. Według planów, od lutego 2022 roku formalnie będzie ona funkcjonować jako MODIVO S.A. Decyzja ta wiąże się z planowanym debiutem giełdowym oraz dalszym rozwojem na rynkach zagranicznych. Domena polskiego sklepu internetowego eobuwie.pl, jak…
Powrót do obrotów z roku 2019 oraz sukcesywna odbudowa frekwencji Klientów sprzed pandemii – z takimi wynikami rok 2021 zakończyły wszystkie 4 obiekty z portfolio CD Locum: Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu, Galeria Stara Ujeżdżalnia w Jarosławiu, Galeria Rondo w Bochni oraz Galeria Dębicka.…
Rynek retail zmaga się nie tylko z wyzwaniami wynikającymi wprost z pandemii. Rosnąca rola e-commerce, zmiana pokoleniowa wśród klientów czy w końcu transformacja centrów handlowych to tylko kilka z kluczowych, które zbiegły się COVID-19. O wyzwaniach rynku w kontekście 2022 roku opowiada Anna Malcharek, dyrektor zarządzający…
W należącym do EPP Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy w Szczecinie działa już salon sieci Orange. Najemca przeniósł się do ponad dwukrotnie większego lokalu na drugim piętrze. Na 106 mkw. klienci znajdą jeszcze większy asortyment, w tym duży wybór najnowszych modeli smartfonów, smartwatchów i akcesoriów…
W weekend poprzedzający Święta Bożego Narodzenia w centrum handlowo-rozrywkowym Nowa Stacja odbyła się Wigilia po sąsiedzku. W tym dniu, w bożonarodzeniowej atmosferze, można było kupić oryginalne prezenty od lokalnych rzemieślników, wesprzeć potrzebujące zwierzaki, samodzielnie przygotować świąteczne ozdoby oraz wspólnie pośpiewać kolędy. Wysoka…
W Polsce otwarto pierwszy w Europie salon Nectar Bath Treats. Wywodząca się z Las Vegas amerykańska marka otworzyła się w Magnolia Park we Wrocławiu. Dla Nectar Bath Treats to początek szerszej ekspansji poza kontynentem amerykańskim. Planuje otworzyć podobne sklepy w Dubaju i na Hawajach. …
Od 200 do 250 zł – to skala wzrostu miesięcznych wynagrodzeń pracowników sklepów i centrów dystrybucyjnych sieci Biedronka od 1 stycznia 2022 roku. Najbardziej zwiększą się płace na stanowisku sprzedawca-kasjer. Podwyżki to kolejna dobra wiadomość dla pracowników sieci ogłoszona w krótkim czasie po specjalnych…
Wskaźniki footfall-u w centrach handlowych VIVO! rosną nieco wolniej niż w parkach handlowych, ale obserwujemy regularny progres w ich odbudowywaniu. Centra konsekwentnie wzmacniają też poszczególne kategorie tenant-mix, a organizowane obecnie eventy z serii tzw. „bezpiecznej rozrywki” i akcje posprzedażowe są kolejnymi elementami budującymi…