

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
GK Monnari Trade wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za cały rok 2024 r. w wysokości 305,7 mln. zł. Prowadziła sprzedaż w 210 salonach sprzedaży (vs. 219 salony na koniec 2023 r.).
W br. sieć Komfort ma w planach dalszy rozwój i dostosowywanie swoich działań do rosnących potrzeb rynku. Dodatkowo będzie kontynuować rozwój strategii omnichannel.
Mitiska REIM zabezpieczył 50 mln euro współinwestycji wraz z funduszem MEREP 3 z EBOR. Fundusz przeznaczył już 110 mln euro na zdywersyfikowany portfel inwestycji w nieruchomości komercyjne.
Firma Leroy Merlin Polska znalazła się na liście Top Employers 2025. Wyróżnienie przyznawane przez Top Employers Institute - globalny autorytet badania praktyk zarządzania zasobami ludzkimi.
W ub.r. na rynku handlowym w kraju obserwowaliśmy wzrost podaży powierzchni handlowej skoncentrowany wokół nowych parków handlowych. Dynamicznie rozwijało się też wiele sieci handlowych.
Nowa Sukcesja w ponad połowie swojej przestrzeni dedykowane jest rozrywce, której sercem jest właśnie Hopa Lupa. Zostanie otwarta już 14 lutego, a zajmuje powierzchnię 20 000 mkw.
Galeria Veneda dba o atrakcyjność swojej oferty. W jej ofercie pojawiły się dwa koncepty – PITBULL i Crazy Bubble. Jeden to kwintesencja miejskiego stylu, drugi zachwyca smakami.
UNIQLO planuje przekształcenie swojego sklepu pop-up w stałą, pełnowymiarową lokalizację. Sklep usytuowany w Wars Sawa Junior zwiększy powierzchnię z 800 mkw. do około 1420 mkw.
Przychody Grupy Pepco za I kwartał roku obrotowego 2025 wyniosły 1,9 mld euro. Grupa otworzyła 63 nowych sklepów netto i spodziewa się otworzyć ok. 300 nowych sklepów netto w roku obrotowym 2025.
Powerdot planuje do końca 2026 roku mieć co najmniej 700 uruchomionych stacji. Na inwestycje w Polsce przeznaczy w najbliższych dwóch latach ponad 70 mln zł.
Od 1 stycznia 2025 r. dowodzenie tarnowskim centrum handlowym przejął Krzysztof Kryczka. Jest doświadczonym, licencjonowanym zarządcą nieruchomości z ponad 15-letnim stażem.
Intermarché w Polsce rozpoczyna 2025 rok z nowym prezesem oraz zmienionym składem zarządu. Zmiany te mają na celu dalsze wzmocnienie pozycji Intermarché na rynku detalicznym.