[KOMENTARZ] Jacek Malicki, CPI Property Group: w 2025 roku wzrosną inwestycje w parki handlowe
Nowa marka slow-fashion w Alfa Centrum
Tatuum – polska marka, która od ponad 20 lat w swoich projektach łączy uniwersalną klasykę z modnym luzem od 11 marca br. jest obecna także w Alfa Centrum. Salon w białostockiej galerii to jeden z pierwszych tzw. seasonal store, w którym modele z poprzednich kolekcji marki dostępne są w obniżonych…
Galeria Śląska z największym sklepem sportowym w Rybniku
Klienci Galerii Śląskiej w Rybniku mogą już korzystać z całkowicie przebudowanego Decathlonu. Dzięki dodatkowej powierzchni jest to największy sklep sportowy w mieście. Teraz oferuje jeszcze więcej sprzętu sportowego, nowe strefy testowania i personalizacji oraz profesjonalny serwis rowerowy. Po przebudowie sklep zyskał nową…
Muszkieterowie uruchomili trzeci sklep w koncepcie Power
Intermarché w Śremie to już trzeci sklep Muszkieterów, który działa w ramach konceptu Power. Dzięki wdrożonym modyfikacjom klienci zyskali dostęp do poszerzonego asortymentu produktów, zmienił się także układ supermarketu oraz oprawa wizualna. Klienci mogą robić zakupy w sklepie w nowej odsłonie od 11 marca…
[WYWIAD] Marcin Suski, Krowarzywa: kwiecień i maj będą dla branży gastro kluczowe
Kwiecień i maj będą dla branży gastro kluczowe. Natomiast w szerszej perspektywie, uważam, że nawyki konsumentów już na tyle się zmieniły, że trzeba się liczyć z faktem, że kanał delivery będzie stanowił nawet 40 proc. przychodów restauracji – mówi w rozmowie z Retailnet Marcin…
[WYWIAD] Marcin Mielcarz, CHIC: własna sieć stacjonarna stanowi trzon naszej strategii
Z naszej perspektywy sieć własna stanowi unikalny punkt styku z konsumentem. Analizując działalność konkretnej lokalizacji, nie patrzymy tylko i wyłącznie na wyniki sprzedaży, ale przede wszystkim na potencjał marketingowy – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Marcin Mielcarz, Sales Director w firmie CHIC,…
[WYWIAD] Marcin Ciesielski, Mastergrupa: nigdy nie było tak łatwo pozyskać dobry lokal w dobrej cenie
Nigdy nie było tak łatwo pozyskać dobry lokal w dobrej cenie i nigdy w przeciągu 23 lat naszego funkcjonowania na rynku tak łatwo nie negocjowało się z właścicielami powierzchni – mówi w rozmowie z Retailnet Marcin Ciesielski, prezes firmy Mastergrupa, do której należy marka Pizzeria Stopiątka Stopiątka jako…
[WYWIAD] Hubert Pełka, L’Occitane: pandemia przyspieszyła realizację strategii omnichannel
Od dłuższego czasu L’Occitane prowadzi działania, które polegają na integracji wszystkich kanałów sprzedaży. Natomiast pandemia była w pewnym stopniu katalizatorem zmian, a właściwie spowodowała przyspieszenie realizacji strategii omnichannel – mówi w rozmowie z SCF News Hubert Pełka, Marketing Director Central &…
Dealz i Gatta dołączają do grona najemców Nowej Stacji w Pruszkowie
Już niebawem w Centrum Handlowo- Rozrywkowym Nowa Stacja zostaną otwarte dwa nowe sklepy Gatta oraz Dealz. Salon Gatta rozpocznie działalność już w kwietniu, a Dealz na przełomie kwietnia i maja b.r. – Cieszymy się, że kolejne firmy dostrzegają potencjał naszego centrum. Pandemia…
Action stawia na duże miasta i ekspansję w kierunku północy Polski
Sieć dyskontów niespożywczych Action kontynuuje rozwój w Polsce, zwiększając swoją obecność w dużych miastach i rozbudowując sieć sklepów w kierunku północy kraju. W ubiegłym tygodniu firma weszła do Krakowa, a 11 marca otworzyła swój trzeci market w Poznaniu i pierwszy w Myszkowie. Jeszcze w marcu…
Multi Poland: klienci centrów handlowych wrócą na zakupy tak szybko, jak tylko to będzie możliwe
Choć połowę polskich klientów w obiektach handlowych zarządzanych przez Multi obecna pandemia zmusiła do zmian swojego zachowania, to aż 2/3 deklaruje powrót do dawnych zwyczajów zakupowych i do centrów handlowych tak szybko, jak to tylko będzie możliwe. 84 proc. z nich czuje się tu bezpiecznie. Tak wynika z badań przeprowadzonych…
LPP uruchomi kolejny magazyn do obsługi e-commerce
LPP podpisało umowę na wynajem powierzchni magazynowej w moskiewskim Parku przemysłowym „PNK Park Zhukovsky”. Wybudowane na zlecenie gdańskiej spółki Fulfillment Center o powierzchni 30 tys. m2 będzie dedykowane obsłudze sprzedaży e-commerce na terenie Rosji. Nowy obiekt w sieci dystrybucji LPP, zlokalizowany…
Nowy najemca gastronomiczny w Manufakturze
Łódzka Manufaktura poszerzyła właśnie swoją ofertę gastronomiczną o kolejny punkt z szybkimi przekąskami – Arianos Kebab. Arianos Kebab to sieć restauracji specjalizująca się w daniach kuchni Bliskiego Wschodu. Punkt w Manufakturze, usytuowany w przeszklonym kiosku na rynku od strony ul. Zachodniej, przyciąga wzrok kolorowym…