komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[KOMENTARZ] PRCH: podejmiemy wszelkie dostępne kroki prawne, jeśli rząd nas nie wysłucha
Jesteśmy zszokowani informacjami przekazanymi przez Puls Biznesu w dniu 14 kwietnia br. w artykule „Jak rząd uciekł spod topora”, z których można wywnioskować, że groźba pozwu zbiorowego najemców wobec Skarbu Państwa, spowodowała przedstawienie w dn. 1 kwietnia br. przez Pana Premiera Morawieckiego kolejnej po abolicji czynszowej (art.…
Rząd przedłuża restrykcje covidowe dla galerii handlowych do 25 kwietnia
Podczas dzisiejszej konferencji Minister Zdrowia Adam Niedzielski zapowiedział przedłużenie obowiązujących restrykcji dla centrów handlowych i sklepów do 25 kwietnia br. Obostrzenia wprowadzone 27 marca miały pierwotnie obowiązywać do 9 kwietnia. Później rząd wydłużył ten termin do 18 kwietnia, a teraz…
Marek Kaczmarek, Intersport: planujemy zbudować największy na polskim rynku sportowy marketplace
Ostatni rok spowodował przyspieszenie ekspansji trendu digitalizacji i szukania efektywnych form kontaktu z klientem. Rosnące znaczenie sprzedaży online powoduje, że marki częściej intensywniej zabiegają o podobny „customer experience” w sferze online oraz offline klienta. Jak radzi sobie branża sportowa w obliczu pandemii?…
Echo Investment: Browary Warszawskie otwarte na Warszawę
Ten wielofunkcyjny koncept, realizowany przez spółkę Echo Investment, który wyrósł w najbardziej przytulonym do Śródmieścia Północnego fragmencie warszawskiej Woli, jest jednocześnie idealnym miejscem do pracy, życia i do załatwiania codziennych oraz niecodziennych spraw. Można tu zjeść, odpocząć, zrobić zakupy i naprawdę dobrze spędzić wolny czas.…
ZPPHiU: popieramy wszelkie kreatywne rozwiązania, które respektując obowiązujące przepisy, pozwolą przetrwać biznesowi
Lockdown po raz czwarty już doświadcza dotkliwie polskich przedsiębiorców, których sklepy zlokalizowane w centrach handlowych nie mogą działać. Uderzająca, jak podkreśla ZPPHiU, niekonsekwencja w zamykaniu jednych sklepów podczas, gdy identyczne w innych lokalizacjach pozostają w pełni otwarte jest dla wielu firm przyczynkiem do podejmowania…
Mallson: Sinsay i House w gronie najemców Parku Handlowego Retalia w Grodzisku Mazowieckim
Marki Sinsay oraz House należące do grupy LPP otworzą swoje jedyne w mieście sklepy w Parku Handlowym Retalia. Obie marki zajmą łącznie ponad 1,3 tys. mkw. powierzchni najmu. Retalia powstanie w najlepszej lokalizacji handlowej w mieście – przy głównej arterii miasta…
Aldi stawia na rozwój sieci i mimo pandemii nie zwalnia tempa
Konsekwentnie stawiamy na rozwój sieci w Polsce i mimo pandemii, nie zwalniamy tempa. W drugiej połowie kwietnia otwieramy 170. sklep i czekamy na otwarcie dwusetnego sklepu jeszcze w tym roku – mówi Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce. 14 kwietnia…
PRCH: na ogólnopolskim lockdownie najbardziej tracą duże obiekty handlowe
Ograniczenie działalności galerii handlowych odbija się na wynikach ich odwiedzalności. Jak wynika z tygodniowego raportu PRCH, w weekend zauważalny był wzrost liczby klientów w obiektach. Odwiedzalność w ostatnim tygodniu (5-11 kwietnia), w dni handlowe sięgnęła 44 proc. rezultatów odnotowanych w analogicznym okresie…
[WYWIAD] Cezary Holenderski, Wyjątkowy Prezent: nasz biznes jest “zdrowy”
Umowy najmu powinny być dostosowane do obecnych realiów. Jedną z opcji jest połączenie czynszu podstawowego z czynszem od obrotu. Innym rozwiązaniem jest step w umowie, czyli regularne zwiększanie czynszu, aż do momentu osiągnięcia satysfakcjonujących obrotów – mówi w rozmowie z Retailnet Cezary Holenderski, Retail…
Quiosque zadowolony ze sprzedaży kolekcji w nowym formacie sklepów
Od 10 kwietnia, w wybranych hotelach sieci Focus, powstały tymczasowe butiki Quiosque. Marka zdecydowała się na realizację innowacyjnego pomysłu, po tym jak – decyzją rządu – musiała po raz czwarty zamknąć swoje salony, zlokalizowane w centrach handlowych. Akcja cieszy się ogromnym…
[KOMENTARZ] Jakub Sadowski, C&W: dyskonty rosną w siłę
Pozycja dyskontów FMCG w Polsce od lat się wzmacnia, a pandemia sprawiła, że cieszą się jeszcze większym zainteresowaniem. Jakie są możliwości dalszego rozwoju tej branży? O kierunku, w jakim zmierzają dyskonty, opowiada Jakub Sadowski z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield. Bliskość, łatwość dotarcia,…
[KOMENTARZ] Marcin Rutkowski, merce.com: strategia ship from store może być rewolucją
Dlaczego na paczkę trzeba czekać kilka dni, gdy sklep, w którym ją kupiliśmy, posiada punkt sprzedaży w naszym mieście z zakupionym produktem na półce? Dlatego, że zwykle nie jest wysyłana z tego punktu, a z magazynu – jednego na cały kraj. Dla wielu firm sprzedaż online i offline to dwa osobne…