Interzero zadebiutuje na #scf2025fall z rozwiązaniami zrównoważonego rozwoju dla branży retail

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
10 marca br. Benefit Systems zawarł warunkową umowę nabycia spółki Mars Spor Kulübü oraz jej spółek zależnych za kwotę ponad 420 mln dolarów. Grupa MAC posiada 121 obiektów w ramach sieci.
14 marca na trasie łączącej Wrocław z Warszawą zostanie otwarty Drive Thru Popeyes. Lokal otwarty w Oleśnicy przy S8, będzie 13. restauracją Popeyes w Polsce i 3. w koncepcie Drive Thru.
Jak wykazała analiza zachowań konsumentów w okresie tegorocznych zimowych wyprzedaży rdr. ubyło 7% klientów w galeriach i centrach handlowych. Liczba wizyt w ww. obiektach spadła o 17% rdr.
7 marca 2025 roku został otwarty pierwszy Pasibus w Gliwicach. Nowo otwarta restauracja w Forum Gliwice jest 36. lokalem sieci. Mieści się na poziomie 1.
Reduta w Warszawie konsekwentnie realizuje strategię wzmacniania swojej oferty. Na paterze obiektu został otwarty Paddy&Portos, a na 1. piętrze pojawił się sklep TEDi.
Enefit podpisał kolejną umowę na rozwój infrastruktury ładowania samochodów elektrycznych w Polsce. Tym razem stacje ładowania zasilą obiekty handlowe KOMART Investments.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym br. przez Grupę Kapitałową Esotiq & Henderson wyniosły ponad 21 mln zł. Powierzchnia handlowa wynosiła 18 174 mkw.
W gronie wystawców targów SCF jest firma Mallson Polska. Na wiosenne targi obecna będzie mocna reprezentacja firmy na czele z Maciejem Mazurem, prezesem zarządu.
Od 14 marca 2025 roku mieszkańcy Kraśnika będą mogli skorzystać z bogatej oferty nowego salonu Komfort Home o powierzchni blisko 650 mkw., Zlokalizowany jest przy ulicy Urzędowskiej 565.
Pod koniec marca zostanie zamknięty ostatni lokal sieci Krowarzywa, który znajduje się w Warszawie. Obecna była na rynku od marca 2013 roku. W szczytowym momencie liczyła 22 lokale w 10 miastach.
Nowo otwarty park handlowy w Żaganiu to ósmy OTO Park w portfelu Falcon Investment Management. Został zrealizowany wspólnie z Genesis Property.
Sieć Fit Cake kontynuuje intensywny rozwój swojej sieci. W lutym marka otworzyła kolejne trzy lokale, a równolegle prowadzi szkolenia dla nowych franczyzobiorców.