komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
[WYWIAD] Przemysław Tymczyszyn, Makarun: kryzys zawsze rodzi szanse na nowe projekty
Sytuacja całego rynku jest trudna, a tych, którym się poszczęściło niewielu. Przetrwają tylko najsilniejsi. Kryzys zawsze rodzi szanse na nowe projekty i z kryzysu wywodzi się wiele biznesów. Na pewno nie wolno się poddawać. Trzeba szukać nowych rozwiązań. My czas pandemii wykorzystaliśmy na przygotowanie dwóch…
[WYWIAD] Jérôme Poussin, Notino: rozważamy ekspansję w największych polskich miastach
Mamy 26 sklepów stacjonarnych w Europie, z czego 10 w Polsce. Są one ważnym elementem naszej strategii omnichannel. Dzięki nim możemy budować silniejsze relacje z naszymi klientami i partnerami – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl / SCF News Jérôme Poussin, international and…
Sinsay w najnowszym koncepcie w Galerii Kazimierz
Portfolio Galerii Kazimierz uzupełnił nowy salon sieci Sinsay. Sklep marki został zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem Sinsay i zajmuje powierzchnię około 800 mkw. Klienci znajdą w nim nie tylko najmodniejszą odzież oraz akcesoria, ale także będą mieli do swojej dyspozycji bogato zaopatrzoną strefę…
[KOMENTARZ] Anna Malcharek, Gemini: problemy i wyzwania przed którymi stoi branża nie zniknęły
Handel wrócił w galeriach, ale razem z nim nie zniknęły problemy i wyzwania, przed którymi stoi teraz cała branża retail – komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding. Po trzech lockdownach rynek retail znajduje się w trudnej sytuacji. Wznawiamy działalność, ale z duża dozą niepewności.…
Plantwear uruchamia nowy kanał sprzedaży
Plantwear podpisał umowę współpracy z W.KRUK na sprzedaż produktów w internetowej ofercie tej marki. Pilotażowo w ramach umowy będą dostępne wybrane zegarki Plantwear, które dotychczas sprzedawały się bardzo dobrze i wpasowują się stylistyką w gusta klientów W.KRUK. – Ta współpraca jest dla nas…
[RAPORT] PwC: wartość polskiego rynku e-commerce wzrośnie do ponad 160 mld zł
Wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce wyniesie w 2026 roku 162 mld zł, co oznacza średnioroczny wzrost o 12 proc. – tak wynika z danych PwC. – Pandemia i kolejne lockdowny sprawiły, że wiele firm przyspieszyło proces transformacji cyfrowej, stawiając na rozwój kanałów…
[WYWIAD] Łukasz Krzemieniewski, Photo-Me: rozwój sieci pralniomatów Revolution nabiera tempa
Planujemy w tym roku uruchomić co najmniej 5 kolejnych pralniomatów Revolution na terenie trzech województw, i jest to nasz cel minimum. Natomiast rozwój uzależniony będzie od sukcesów negocjacyjnych z naszymi partnerami. Jeśli rozmowy zakończą podpisaniem umów o współpracy, to nie będzie niczego, co by nas hamowało w ekspansji…
Nowi najemcy we Wrocław Fashion Outlet
Wraz z ponownym otwarciem Wrocław Fashion Outlet w obiekcie został otwarty salon z klasyczną i stylową modą damską marki Solar, z kolei w marcu do grona marek jedynego outletu Dolnego Śląska dołączy salon jubilerski YES – Pierwsze dni po ponownym otwarciu centrum pokazują,…
Galerie NEPI Rockcastle przygotowane do funkcjonowania w covidowej rzeczywistości
Zachowanie najwyższego rygoru sanitarnego w centrach handlowych i dbałość o zdrowie wszystkich odwiedzających to priorytety w działaniach NEPI Rockcastle. Niemal od początku epidemii koronawirusa, właściciel 12 centrów handlowych w Polsce – we współpracy z zarządcami swoich obiektów – stale optymalizuje wdrożone procedury, by zapewnić bezpieczeństwo…
Anna Szelc stanęła na czele Invesco Real Estate w Polsce
Anna Szelc, ekspert w zarządzaniu z szerokim i wieloletnim doświadczeniem w naszym kraju oraz w Czechach, objęła stanowisko Dyrektora Asset Management w polskim oddziale Invesco Real Estate – globalnego lidera zajmującego się inwestycjami w nieruchomości. Nowa dyrektor stanie na czele polskiego oddziału firmy i będzie…
Nowa odsłona salonu Solar w Galerii Askana
Sklep Solar w Galerii Askana, po przeprowadzonym remoncie, otworzył się ponownie dla klientek. Zajmuje powierzchnię niemal 110 mkw. i jest zlokalizowany na parterze galerii. – Modernizacja salonu Solar, zwłaszcza w okresie pandemii, to potwierdzenie, że marki nadal widzą potencjał naszej galerii i do-strzegają…
[WYWIAD] Wojciech Normand, Deichmann: będziemy przedłużać umowy najmu w centrach handlowych
Należy podkreślić, że całe portfolio sklepów Deichmann w Polsce działa prawidłowo. Ponadto stabilna sytuacja finansowa spółki, a także perspektywy dalszego rozwoju powodują, że konsekwentną zasadą będzie przedłużanie umów najmu w centrach handlowych. Tym bardziej, że wybierane przez nas lokalizacje, były zawsze rzetelnie…