

komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
Marki Sinsay oraz House należące do grupy LPP otworzą swoje jedyne w mieście sklepy w Parku Handlowym Retalia. Obie marki zajmą łącznie ponad 1,3 tys. mkw. powierzchni najmu. Retalia powstanie w najlepszej lokalizacji handlowej w mieście – przy głównej arterii miasta…
Konsekwentnie stawiamy na rozwój sieci w Polsce i mimo pandemii, nie zwalniamy tempa. W drugiej połowie kwietnia otwieramy 170. sklep i czekamy na otwarcie dwusetnego sklepu jeszcze w tym roku – mówi Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce. 14 kwietnia…
Ograniczenie działalności galerii handlowych odbija się na wynikach ich odwiedzalności. Jak wynika z tygodniowego raportu PRCH, w weekend zauważalny był wzrost liczby klientów w obiektach. Odwiedzalność w ostatnim tygodniu (5-11 kwietnia), w dni handlowe sięgnęła 44 proc. rezultatów odnotowanych w analogicznym okresie…
Umowy najmu powinny być dostosowane do obecnych realiów. Jedną z opcji jest połączenie czynszu podstawowego z czynszem od obrotu. Innym rozwiązaniem jest step w umowie, czyli regularne zwiększanie czynszu, aż do momentu osiągnięcia satysfakcjonujących obrotów – mówi w rozmowie z Retailnet Cezary Holenderski, Retail…
Od 10 kwietnia, w wybranych hotelach sieci Focus, powstały tymczasowe butiki Quiosque. Marka zdecydowała się na realizację innowacyjnego pomysłu, po tym jak – decyzją rządu – musiała po raz czwarty zamknąć swoje salony, zlokalizowane w centrach handlowych. Akcja cieszy się ogromnym…
Pozycja dyskontów FMCG w Polsce od lat się wzmacnia, a pandemia sprawiła, że cieszą się jeszcze większym zainteresowaniem. Jakie są możliwości dalszego rozwoju tej branży? O kierunku, w jakim zmierzają dyskonty, opowiada Jakub Sadowski z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield. Bliskość, łatwość dotarcia,…
Dlaczego na paczkę trzeba czekać kilka dni, gdy sklep, w którym ją kupiliśmy, posiada punkt sprzedaży w naszym mieście z zakupionym produktem na półce? Dlatego, że zwykle nie jest wysyłana z tego punktu, a z magazynu – jednego na cały kraj. Dla wielu firm sprzedaż online i offline to dwa osobne…
Carrefour wzmacnia ofertę handlową sklepów samoobsługowych oraz wprowadza rozwiązania ułatwiające dokonywanie szybkich i wygodnych zakupów. Z myślą o wygodzie dokonujących zakupy, Carrefour unowocześnił i uprościł sposób zamawiania i odbierania produktów, dzięki czemu stał się on jeszcze bardziej intuicyjny i przyjazny. Sklepy bazują na technologii…
Pandemia zmieniła naszą rzeczywistość – dostrzegając potrzeby i oczekiwania swoich klientów Green Caffè Nero nawiązało współpracę z Glovo, oferując dostawy ulubionej kawy, ciast czy przekąsek wprost do domu lub biura. Już teraz w wygodny sposób można skorzystać z oferty kawiarni, która za pośrednictwem…
Połowa przedstawicieli generacji Z przynajmniej raz dziennie korzysta z mediów społecznościowych. Dla 57% ankietowanych to źródło informacji o promocjach. 67% generacji Z i milenialsów uważa, że w Internecie i mediach społecznościowych mogą również znaleźć ekspertów z interesujących ich dziedzin oraz zdobyć wiedzę. 2/3 generacji Z traktuje wyjście…
Projekt parku handlowego w Tarnobrzegu, nad którym pracuje Karuzela uzyskał ostateczne pozwolenie na budowę. Centrum handlowe będzie miało około 14 tys. mkw. powierzchni pod wynajem. Obiekt powstanie przy ulicy Sienkiewicza, w sąsiedztwie budowanej obecnie przez Strabag obwodnicy miejskiej, która stanie się główną osią…
ROS Retail Outlet Shopping zakończył rozbudowę Designer Outlet Warszawa. Po prowadzonej w minionym roku rozbudowie obiekt staje się największym w Polsce centrum typu outlet z ofertą premium. Przestrzeń handlowa została powiększona o 30 nowych lokali i w ofercie outletu znajduje się ponad…