komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
W Galerii Północnej został właśnie otwarty pierwszy w Warszawie salon nowej sieci handlowej HalfPrice, oferującej produkty znanych marek w znacznie niższych cenach. Sklep zajmuje dwa piętra o łącznej powierzchni aż 1,5 tys. mkw., na której znajduje się szeroki wybór odzieży, butów, zabawek,…
Spółka umacnia pozycję lidera sprzedaży obuwia i akcesoriów online na terenie CEE. Słowenia to już 17. rynek, na którym eobuwie.pl prowadzi sprzedaż pod lokalną domeną. Na witrynie eobutev.si klienci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów. Eobutev.si dostępne jest od początku maja. Od początku roku spółka…
W 2020 r. polski producent ekskluzywnej bielizny damskiej wraz z podmiotami odnotował 173,7 mln zł przychodów ze sprzedaży. Skonsolidowany zysk neto wyniósł 3,8 mln zł (-0,7 proc. r/r), natomiast EBITDA 22,7 mln zł (wzrost 4,7 proc. r/r). W okresie naznaczonym…
Manufaktura świętuje swoje 15. urodziny. To nie tylko czas podsumowań, ale także podejmowania nowych wyzwań, jakie niesie ze sobą pandemia. To jednak nie pierwsza próba sił, z jaką się zmierzy, jej bogata historia sięgająca XIX wieku pełna jest spektakularnych zmian i wizjonerskich pomysłów. Dzisiejsza…
4 maja zostały otwarte dwa nowe salony z bielizną Change Lingerie w Posnanii i Factory Kraków. Pomimo pandemii oraz niepewnej obecnie sytuacji w branży, marka konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w Polsce i nie rezygnuje z dalszego powiększania sieci salonów stacjonarnych. Inwestuje w lokalizacje w największych polskich…
Aż ośmiu nowych najemców dołączy do szerokiego portfolio Posnanii – w tym wyczekiwany przez klientów salon Primark. Oferta nowych najemców jest różnorodna, a razem zajmą blisko 5 tys. mkw. powierzchni. – Mimo ograniczenia funkcjonowania centrów handlowych podczas lockdownu kontynuowaliśmy rozmowy…
Sieć SPAR od 4 maja 2021 roku ma nowego dyrektora handlowego – Trevora Blunden, od 32 lat związanego ze SPAR Group South Africa. Pełnił on wiele funkcji w obszarze komercyjnym, promocyjnym i reklamowym, a tym samym istotnie wzmocni zespół SPAR w Polsce. Trevor Blunden…
Najnowsze kwartalne badanie nastrojów konsumenckich pokazuje, że obecnie 40% Polaków planuje ograniczyć wydatki zakupowe. W tym zakresie nastąpił niewielki spadek w porównaniu do wyników z początku roku. Nieznacznie zmniejszył się też odsetek osób obawiających się rosnących cen. Ale oszczędni rodacy mocniej…
Natalia Wiśniewska objęła stanowisko Marketing Manager firmy Neinver w Polsce – wiodącego operatora rynku outletów w Europie oraz lidera sektora w Polsce i Hiszpanii. Wspólnie z zespołem zarządzać będzie marketingiem centrów FACTORY – największej i najbardziej rozpoznawalnej sieci outletów w kraju. Nowa Marketing…
Będące w portfolio firmy „7 Street Łukasz Błażejewski” marki „Frentzza – Pizza & Friends” oraz „Meet & Fit – Slow Food” rozpoczęły swoją działalność z kolejnym lokalem pod koniec kwietnia w Sierpcu. – Sierpecki lokal jest w formacie hybrydowym, czyli w ramach…
Nowy unikalny koncept połączy asortyment obu marek. Zapewni dostęp do szerokiej oferty obuwia, akcesoriów i odzieżowych marek. Klienci będą mogli skompletować pełne stylizacje. Skorzystają także z wygodnej usługi R&C (z ang. Reserve and Collect, czyli zarezerwuj i odbierz). Pierwszy sklep…
Ponowne otwarcie centrów handlowych nie oznacza, że problemy wynajmujących oraz najemców znikną. Ostatnie tygodnie pogłębiły trudną sytuację branży. Dodatkowo, nie wszyscy najemcy w centrach handlowych będą mogli się otworzyć 4 maja – zamknięta nadal jest gastronomia, rozrywka oraz kluby fitness. Cały…