Olsen kontynuuje rozwój na rynku polskim

Obecny rok jest niezwykle owocny dla niemieckiej marki modowej Olsen. Już w październiku zostaną otwarte dwa nowe salony w Polsce – w Blue City w Warszawie oraz w Starym Browarze w Poznaniu. Marka Olsen może pochwalić się także nową odsłoną strony internetowej oraz planami z zakresu e-commerce.

Olsen rozwija swoją sieć sprzedaży. Marka modowa w najbliższym czasie przewiduje otwarcia w największych miastach Polski. Obecnie firma posiada 15 salonów oraz 4 outlety, a już 4 października ich liczba powiększy się o nowy salon w centrum handlowym Blue City w Warszawie. Olsen znajdzie się także wśród najemców Starego Browaru w Poznaniu, w którym otwarcie salonu zostało zaplanowane na 18 października.

– Dotychczasowe działania to wynik analizy i odpowiedź na potrzeby naszych klientek. Dlatego cieszymy się, że możemy kontynuować rozwój na rynku polskim poprzez otwarcie nowych salonów w Warszawie oraz Poznaniu – mówi Katarzyna Radwańska, Managing Director marki Olsen

Olsen w 2020 roku uruchomi sklep internetowy

Marka Olsen z myślą o kobietach, co roku tworzy 26 stylowych kolekcji, w których łączy design z funkcjonalnością. To szeroka gama ubrań dostępnych w rozmiarach 34-48, z którą od 17 września można się zapoznać także na nowej odsłonie strony internetowej www.olsenfashion.com. W drugiej połowie 2020 roku zostanie wzbogacona również o sklep internetowy.

Olsen to międzynarodowa marka modowa założona w Hamburgu w Niemczech. Wszystko zaczęło się w 1901 roku, od prostego swetra z dzianiny. Do 1995 roku, ze specjalisty w branży dziewiarskiej, firma Olsen rozwinęła się i stała odnoszącą sukcesy marką modową, która jest obecnie reprezentowana w ponad 20 krajach na całym świecie m.in. Austrii, Szwajcarii, Francji, Wielkiej Brytanii oraz w Kanadzie, USA i Australii.