Marka PizzaPortal.pl zamieniła się w Glovo

PizzaPortal.pl po 10 latach na polskim rynku ostatecznie zakończyła działalność pod dotychczasową marką. Teraz jej funkcjonalności dostępne są w aplikacji Glovo. Dla nowych użytkowników oznacza to jeszcze większą gamę dostępnych restauracji, a także możliwość korzystania z usług kurierskich oraz zakupów z dostawą do domu.

PizzaPortal.pl był pierwszym w Polsce serwisem umożliwiającym zamawianie jedzenia online. Jego zamknięcie jest ostatnim etapem procesu wdrażania zmian przez Glovo po wykupieniu portalu w sierpniu 2019 roku. Glovo to najpopularniejszy hiszpański agregator założony w 2015 roku w Barcelonie. Dotychczas obie aplikacje działały równolegle przy stopniowym wygaszaniu strony i aplikacji PizzaPortal.pl, która jeszcze do 27 lipca była aktywna na terenie Warszawy. Teraz do dyspozycji użytkowników jest aplikacja Glovo, która przejęła funkcjonalność PizzaPortal.pl.

Aplikacja Glovo działa w 32 polskich miastach

Glovo posiada własną flotę dostawców oraz szerokie portfolio partnerów w ramach różnorodnych kategorii produktowych. Dzięki temu oferuje użytkownikom szeroki wachlarz usług obejmujący, obok zamawiania jedzenia, możliwość ekspresowego zamówienia i dowiezienia ubrań, leków lub zakupów spożywczych.

– Polscy konsumenci przyzwyczajeni są do aplikacji specjalizujących się w dowozie jedzenia, takich jak PizzaPortal.pl. Jesteśmy pewni, że funkcjonalności oferowane przez Glovo, m.in. możliwość zamówienia dowolnego produktu w obsługiwanym mieście i dostawę w ciągu godziny, dostarczenie zakupów spożywczych z popularnej Biedronki czy przywiezienie zapomnianych kluczy, zostaną docenione przez nowych użytkowników – mówi Carlos Silván, General Manager Glovo Polska. – Teraz, gdy działamy już w 100 procentach jako Glovo, chcemy jeszcze mocniej rozwijać te usługi na polskim rynku – dodaje.

Firma jest obecna w ponad 650 miastach w 22 krajach, ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 000 aktywnych kurierów i ponad 50 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie. W Polsce aplikacja działa w 32 miastach, poza Warszawą m.in. w Krakowie, Wrocławiu, Gdyni czy Lublinie.

Co to oznacza dla klientów?

Dla dotychczasowych użytkowników PizzaPortal.pl zmiana oznacza konieczność pobrania i rejestracji w aplikacji Glovo. Cały proces trwa kilkanaście sekund. Wszystkie dostępne wcześniej restauracje nie tylko będą aktywne na Glovo, ale dołączą do nich kolejne miejsca, poszerzając dotychczasową ofertę. W nowym serwisie znajdą się duże sieci, takie jak McDonald’s, KFC, czy Pizza Hut oraz mniejsze, lokalne restauracje.

Z tej okazji dla nowych użytkowników Glovo przygotowało 15 zł zniżki na pierwsze zamówienie. Aby z niej skorzystać, wystarczy zalogować się do aplikacji i wpisać kod promocyjny ZNIZKA15. Rabat naliczy się automatycznie przy pierwszym zamówieniu.

Założona w Barcelonie firma działa w ponad 650 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA, LATAM i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 2,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 50 000 aktywnych kurierów i ponad 50 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie.

Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 32 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Katowice, Sopot, Lublin, Szczecin, Toruń, Bydgoszcz, Białystok, Rzeszów, Olsztyn, Opole, Płock, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Częstochowa, Bielsko-Biała, Rybnik, Kielce, Bytom, Tychy, Radom, Dąbrowa Górnicza, Zielona Góra.