Search Results for alfa-centrum-bialystok/
[WYWIAD] Justyna Góralczyk, CH Alfa Białystok, Apsys: mamy unikalną w regionie ofertę
Z naszych obserwacji wynikało także, że część klientów postrzegała Alfę jako drogą galerię, dla klientów z zasobniejszym portfelem. Po przejęciu Alfy przez NEPI Rockcastle wspólnie z właścicielem dokładamy starań, aby zmienić ten wizerunek. Chcemy gościć każdego klienta – o każdej zasobności portfela i różnych potrzebach zakupowych. W tym celu, dokonujemy ciągłych zmian poprzez wzbogacanie tenant mixu obiektu, przede wszystkim o popularne marki – mówi w rozmowie […]
Nowa marka slow-fashion w Alfa Centrum
Tatuum – polska marka, która od ponad 20 lat w swoich projektach łączy uniwersalną klasykę z modnym luzem od 11 marca br. jest obecna także w Alfa Centrum. Salon w białostockiej galerii to jeden z pierwszych tzw. seasonal store, w którym modele z poprzednich kolekcji marki dostępne są w obniżonych cenach. Tatuum jest firmą z tradycjami, ale stale śledzi i reaguje na globalne zmiany w branży modowej. Marka od początku istnienia tworzy wielosezonową, jakościową odzież inspirowaną […]
Galerie NEPI Rockcastle: strategia zrównoważonego rozwoju, w ramach ESG
Zrównoważone zarządzanie zasobami, zielone budynki, zaangażowanie na rzecz społeczności, uczciwość wobec ludzi i biznesu to 4 główne filary strategii zrównoważonego rozwoju NEPI Rockcastle. Każdy z nich odzwierciedla działania poszczególnych galerii, które wchodzą w skład portfolio oraz mają wpływ na środowisko i otoczenie. Ambitne podejście grupy zakłada m.in. uniezależnienie energetyczne oraz produkcję energii odnawialnej na własne potrzeby czy osiągnięcie neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla. Zobowiązania dotyczą również 12 […]
ESG: upcykling w ramach jesiennej akcji w galeriach handlowych NEPI Rockcastle
Upcykling, czyli idea ponownego przetwarzania odpadów, z których powstają produkty o wyższej wartości, będzie motywem przewodnim jesiennej akcji w centrach NEPI Rockcastle. Celem inicjatywy jest edukacja i inspiracja klientów do proekologicznych zachowań.
NEPI Rockcastle posadzi 24 tysiące drzew przy swoich 12 galeriach w Polsce
Działalność centrów handlowych ma wpływ na środowisko i otoczenie, w którym funkcjonuje. Dlatego NEPI Rockcastle w ramach strategii zrównoważonego rozwoju świadomie podchodzi do zarządzania zasobami, inwestuje w zielone budynki, realizuje projekty na rzecz społeczności lokalnych. W szerszej perspektywie grupa zakłada m.in. uniezależnienie energetyczne oraz produkcję energii odnawialnej na własne potrzeby czy osiągnięcie neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla, co w lokalnym wymiarze przekłada się na konkretne działania prośrodowiskowe. W najbliższym czasie NEPI Rockcastle zadba […]
Eko inspiracje w galeriach NEPI Rockcastle
W 12 centrach handlowych NEPI Rockcastle rozpoczyna się cykl wyjątkowych eko warsztatów, które poprowadzi znana propagatorka ekologicznego stylu życia, Julia Wizowska, autorka bloga nanowosmieci.pl i książki „Nie śmieci”. Od lipca do początku września klienci będą mogli bliżej poznać inspiracyjne rozwiązania z zakresu zero-waste oraz wykonać własne woskowijki, które cieszą się coraz większą popularnością i stanowią alternatywę dla jednorazowych opakowań. Warsztaty są pierwszą z inicjatyw […]
Najlepsze doświadczenia klientów od Apsys
Zmieniające się upodobania i oczekiwania uczestników rynku handlowego stawiają przed zarządcami obiektów kolejne wyzwania. Aby móc skutecznie konkurować, zarządcy muszą wiedzieć jak tworzyć ofertę, która na nie odpowiada. W tym celu Apsys od lat stosuje i wprowadza kolejne autorskie narzędzia, pozwalające monitorować i weryfikować z jednej strony zadowolenie klientów, a z drugiej satysfakcję właścicieli i najemców obiektów handlowych. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów w centrach handlowych od zawsze było jednym […]
Dzień bez śmiecenia w NEPI Rockcastle
11 maja przypada „Dzień bez Śmiecenia”. Celem tego wydarzenia jest przypomnienie prawidłowych zasad segregowania odpadów, promowanie proekologicznych postaw i ochrony środowiska. W obchody tego dnia aktywnie włączają się także wszystkie polskie galerie NEPI Rockcastle w ramach kampanii „Nie bądź plastik”. Edukują swoich klientów i zachęcają do odpowiedzialnego zarządzania odpadami. Do końca 2022 roku wszystkie centra handlowe z portfolio NEPI Rockcastle obejmie system segregacji 4- lub […]
NEPI Rockcastle Polska: Sklep dobroczynny dla uchodźców z Ukrainy
Sklep dobroczynny dla uchodźców z Ukrainy ruszył w galerii handlowej Platan. To pierwszy taki sklep w Zabrzu i pierwszy w sieci NEPI Rockcastle Polska. Bezpłatne ubrania oraz obuwie będą wydawały uchodźcom wojennym mieszkanki Ukrainy, które zgłosił się pomocy w ramach wolontariatu. Pomysłodawcą przedsięwzięcia jest Anna Tamas, Prezes Stowarzyszenia Dzieci i Młodzieży „Wielka Flota Zjednoczonych Sił”. Głównym celem Stowarzyszenia jest pomoc polskim dzieciom i młodzieży z rodzin […]
[BADANIE] NEPI Rockcastle Polska: pod choinkę chcemy biżuterii i elektroniki
W pandemii marzymy o biżuterii i elektronice. Najwięcej wydamy na kosmetyki, zabawki oraz ubrania. Co trzeci ankietowany chciałby w świątecznym prezencie dostać kartę podarunkową. Takie są wyniki badanie przeprowadzonego na zlecenie NEPI Rockcastle Polska. O jakich prezentach pod choinką marzą w tym roku Polacy? Kobiety przede wszystkim o biżuterii (ponad 32%), panowie – o prezencie elektronicznym (aż 46%). Najwięcej środków ze swojego świątecznego budżetu zamierzamy jednak przeznaczyć na prezenty kosmetyczne. Ponad połowa […]
NEPI Rockcastle podsumowało wyniki za 2023 rok. Obroty najemców i footfall rosną
W 2023 r. Grupa NEPI Rockcastle wypracowała najwyższe zyski w swojej historii. Na dobre wyniki miał wpływ m.in. wzrost odwiedzalności centrów należących do NEPI
[BADANIE] NEPI Rockcastle: Prezenty na Boże Narodzenie coraz częściej są ekologiczne
Na tegoroczne świąteczne prezenty dla najbliższych przeznaczymy średnio 500 zł. Ile z tych prezentów stworzone zostało z myślą o środowisku? I czy planując świąteczne zakupy, myślimy o tym by były one przyjazne planecie? Z ponad 1000 przebadanych dorosłych Polaków, 3 na 10 zdecydowanie rozważa zakup ekologicznego prezentu, 9% ankietowanych zdecydowanie wybierze produkty ekologiczne a 20% raczej weźmie pod uwagę tę kwestię planując tegoroczne upominki świąteczne. 42% konsumentów za ekologiczny […]